Tjue spørsmål og svar på en søndag

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

God morgen fra hun som hadde en skikkelig fin dag i går 💛 Jeg har ikke ridd på altfor lenge, men i går var jeg, mamma og lillesøster i stallen med noen familievenner. Vi red på en lang tur i skogen, lo og skravla – Og jeg er fortsatt strålende fornøyd. For ikke å snakke om støl, haha!

Nå ligger jeg i senga og svarer på ukens spørsmål og svar, for jeg skal ta ordentlig fatt på dagen.

Hvordan går det?

Det går veldig bra. Jeg har trengt de siste dagene til å puste, bare være og ta litt vare på kropp og sinn. Jeg må innrømme at jeg har vært liiiitt på tuppa de siste ukene, og det er nydelig å være ferdig med det. Har du det bra? Det håper jeg hvert fall💗

Gruer du deg til skattelistene kommer ut?

Nei, hvorfor skulle jeg det? Jeg har ikke litt peiling på hva de sier en gang, men jeg er 21 år og jobbet rumpa av meg for å få det til – Og det går litt mer i riktig retning for hver dag som går. KULT!

Har du gått ned i vekt?

Veit ikke. Hakke sjekka! Jeg er mest opptatt av at kroppen min har det bra om dagen jeg, at jeg sover nok og at jeg får nok frisk luft jeg. Ja, og i med nok mat som gjør at kroppen min har det best mulig.

Hva har vært ditt økomiske mål jobbmessig i år?

Det er det kun de som jobber tett med meg og mine aller nærmeste som vet. Jeg har nådd det og jeg er så stolt at jeg sprekker!

Har du noen gang operert?

Nei, det har jeg ikke! Bank i bordet.

Hva er ditt fulle navn?

Martine Halvorsen!

Har du endret navnet ditt?

Ja, det har jeg! Jeg fjernet mellomnavnet mitt da jeg var 16 år.

Hvor gammel er kjæresten din?

Han er 22, så han er et år eldre enn meg!

Hva likte du best av ungdomsskolen og av videregående?

Jeg likte ungdomsskolen best og hadde valgt det om igjen, fremfor videregående!

Vet dere eksakt dato for når leiligheten deres er klar?

Nei, det gjør vi ikke – Men jeg håper det er fortest mulig, selvom jeg vet at det hvert fall er litt over et år til. Haha!

Hvem spurte av deg og C om dere skulle bli kjærester? 

Hihi, det var meeeeg! Jeg spurte vel egentlig ikke en gang. Jeg sa bare at jeg syntes vi kanskje burde det. Heldigvis var han enig – Etter litt om og men😂

Hvordan ser livet ditt ut om 10 år?

Oi, wow. Haha! Godt spørsmål. Jeg håper at jeg har giftet meg med C, at vi har vært så heldig å få barn, at jeg bor i huset jeg ser for meg nå, at jeg er så privilegert at jeg får jobbe med mitt eget firma og at jeg har det bra. Klisje, men det får værra greit vel? Haha

Har du noen tips til hvordan man kan slutte å bruke så mye energi på haters?

Det er lett å si at du skal gi faen, men det er faktisk det som kreves. Fjern de/det du kan, vær med mennesker som gjør at DU føler deg bra og minn deg sjæl på hvor bra du er. Hvis noen eller noe bare gir meg eller gjør meg dritt pleier jeg alltid å stille meg selv spørsmålet om jeg skal kaste bort tid og energi på å ikke ha det bra på grunn av det. Jeg nekter å kaste bort tid på mennesker og ting som ikke gjør at jeg har det bra! Lykke til <3

Har du noen gang vært utro?

Nei, det har jeg ikke.

Hvem tror du vinner Skal Vi Danse?

Jeg trooor Aleksander vinner!

Hvilke type prevensjon/p-piller anbefaler du for en jente på 16 år?

Jeg har svart på dette spørsmålet et par ganger før, og jeg blir nesten nødt til å svare det samme nå. Jeg vet hva som fungerer for meg, men jeg ønsker ikke å anbefale noe som helst – Rett og slett fordi jeg ikke vet hvem du er, hva som er rett for deg eller fordi jeg ikke har noe annet enn min egen personlig erfaring å snakke ut i fra. Ta kontakt med legen din, en helsesykepleier eller en gynekolog og finn heller ut av det sammen med en som kan det, enn med en blond blogger, hehehe. Lykke til <3

Hvordan be ut en man liker på date?

Hva med å for eksempel spørre? Jeg har aldri skjønt hvorfor det skal være så innviklet jeg. Personlig så setter jeg hvert fall mye mer pris på at man er rett på sak, enn å gå rundt grøten. Kan du ikke bare spørre rett ut eller sende en hyggelig melding? Det verste som skjer er jo at man får et nei, men man kan jo ikke la være å spørre fordi man kanskje kan få et nei vel! Om det er et nei, så er det jo fryktelig greit, for da slipper du jo å kaste bort mer tid på noe som ikke kan bli noe 👊🏼

Hva heter du på snapchat?

Martinehalvs! Legg meg gjerne til 🥰

Hva syntes du om Ex On The Beach?

Jeg sa ordrett til C i går at: Det er så deilig å se på, for det er liksom en så sinnsykt uviktig, teit og behagelig verden å ta del i. Jeg slipper liksom å tenke, og kan bare sitte der, le, bli flau og koble av. Ja, og tenke at jeg er glad det ikke er meg. Det er jo et kaos uten like, folk er gærne, jeg håper ingen ser på det og lar seg inspirere og jeg storkoser meg – For det er både tragisk og nydelig underholdning på en gang. Om det var forståelig. Hilsen hun som får med seg hver episode.

Hvor er du fra?

Jeg er fra Nesodden!

Nå står det frokost og klesvask på planen – Akkurat som forrige søndag, haha. Jeg skal gå meg en tur, levere et utkast til en samarbeidspartner også dra for å ta MR av ryggen. I kveld skal C spille kamp mot bestekompisen sin og jeg skal se den med favorittene mine.

Jeg håper søndagen din blir fiiiiin!

– Les forrige ukes spørsmål og svar HER – 

4 kommentarer

4 thoughts on “Tjue spørsmål og svar på en søndag

  1. Hvordan takler du det når jenter sender meldinger til deg og skriver at C har vært utro, spesielt når du vet han ikke har vært det?

    Det har skjedd ett par ganger, men er usikker på hvordan man takler det. Jeg vet at han ikke har vært det, men allikevel er det ikke kult å ikke få sånne meldinger.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *