Sønnen din sender meg penisbilder

Categories Tanker 💭

De siste ukene har jeg mottatt flere penisbilder fra én og samme mann. Han har sendt bilder fra forskjellige kontoer, i forskjellige vinker og til alle døgnets tider. Mens jeg har sittet på toget, mens jeg har vært i møter og mens jeg har sovet.

Det er ikke særlig stas må motta et penisbilde uoppfordret. Faktisk er det skikkelig ugreit. Og ulovlig.

Etter å ha blokkert mannen, blokkert han enda en gang fra nye kontoer og vært tydelig på at jeg kom til å ta tak i det, så gjorde jeg nettopp det. For selv etter å ha fortalt mannen at jeg kom til å sende det til moren hans, så dukket det opp et bilde til. Ja, og faktisk enda et.

Og… Jeg holder da ord:

La oss alle bare huske på en ting alle sammen, og spesielt dere som digger å sende bilder av penisene deres: Ikke send seksuelle bilder til noen uten samtykke. Det kan jo plutselig bli veldig, veldig pinlig.

Instagram @martine.halvs – Snapchat: Martinehalvs (om du ikke har tenkt til å sende dickpics) 

12 kommentarer

12 thoughts on “Sønnen din sender meg penisbilder

  1. Ja, det er jo bare å anmelde trakasseringen. Du er muligens litt for snill litt for lenge? 😎

  2. Haha det er jo bare å anmelde, de tar faktisk sånt på alvor tro det eller ei. For det er jo blotting som er ulovlig. Ta å samle bevis, og dra ned på stasjonen. Stakkars moren trenger ikke å få høre, og jeg håper for guds skyld at du ikke sendte henne bilder. Det er sikkert verre for henne enn det er for han

  3. Rått gjort! Er en alvorlig situasjon, men eg klarer ikke å la være å forestille meg hennes reaksjon haha uff🤣

    1. Bra . Dette er en uting, og kontakte foresatte er tøft gjordt. Skulle ønske menn gjort det samme når kvinner, ungjenter og unger nedi 12 årsalderen sender bryst og vagina bilder av seg selv. Og at foreldre lærer ungene sine at nakenbilder sender man ikke til venner og fremmede.

  4. Bare å gå til politiet med det med en gang, selv om du har gått til moren. For dette er strengt å det er som du sier ugreit å ulovlig🙂 dra til politiet å anmeld, bør egentlig gjøres med alle som sender uoppfordret

  5. E jo ulovlig å oppbevare nakenbilder av andre?

    Er også ulovlig å sende dette videre…

    Kanskje du burde se på deg selv før du retter på andre.

    Idiot

    1. Blev din manlighet träffad och sårad av martines handling? Brukar vara så att man blir lite stött av saker sådär bara för det är något man själv gör….

  6. Bare legg det åpent ut på alle sosiale medier med navn. Han har jo tydelig behov for å vise seg fram, da er det jo mange flere som ser det. Kanskje han får dekt behovet sitt da

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *