Svar på spørsmålene deres…

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Hei og goooood søndag🖤 

Hvordan har du det?

Jeg har det veldig bra! Livet er hektisk, kaotisk, spennende, gøy og veldig lærerikt om dagen. Jeg er dog veldig spent på hva dere kommer til og syntes om nyheten som kommer i kveld. Med andre ord: Nå er jeg nesten litt uvel, men veldig glad 😂

Når skal du operere?

Jeg klarte å trykke publiser på noe som ikke skulle publiseres helt enda denne uka, men det er bare noen av dere som fikk det med dere 😅 Jeg må la det kverne litt til først, så deler jeg det nok til uka. Når veit jeg ikke om jeg kommer til å dele, det må jeg tenke litt på.

Har det skjedd noe mellom deg og C?

Ikke annet enn at jeg kjefta på han for at han ikke hadde lagt på plass klærne mine når han hadde vaska klær mens jeg var borte i går 😂 Fra spøk til alvor: Det har ikke alltid skjedd noe bare fordi vi er borte fra hverandre. Jeg gjør mitt, han gjør sitt og sammen er vi dynamitt!

Hvordan blir det med en baby i familien?

Å, jeg gleder meg så! For ordens skyld så skal jeg bli tante, for de som ikke har fått med seg det, hehe. Jeg er så spent på hvem det lille mennesket er og på hvem hen skal bli. Jeg kan hvert fall love deg at jeg skal gjøre mitt for å være supertante og nei… Det blir rett og slett skikkelig stas! For en ære deg er å få mulighet til og bli tante a gitt ❤️

Gjør du noe for at tennene dine skal være så hvite? 

Jeg har bestemt meg for at jeg skal være skikkelig flink til å ta vare på tennene mine. Jeg følger rådene til tannlegen, er der så ofte jeg skal og burde og prøver å ta så godt vare på de som mulig. Når det er sagt så er jo ikke det et synonym med at tennene er kritthvite, men jeg har alltid vært heldig med tennene mine. Jeg spurte faktisk en tannlege her om dagen om dette med tannbleking, og fikk beskjed om at det finnes mye ræl der ute som gjør mer skade enn nytte.
Jeg har fått flere tips om DENNE tannblekingen og fått beskjed om at jeg noen gang skal gjøre det, så burde jeg teste DENNE. Når det er sagt er mitt beste tips å ta vare på tennene, gjøre som tannlegen sier og ikke bølle det til med noen jalla-produkter!

Syntes du at du er et dårlig forbilde fordi du feks fikser neglene dine?

Jeg skulle gjerne bare svart “haha” på denne, men jeg vil også legge til at: Man trenger for svarte ikke å la seg sjæl forfalle, la være å ordne seg, stelle seg eller pynte seg for å være et godt forbilde. Jeg syntes det er dritstilig med fin neglelakk, og det har ingenting å si om at jeg syntes man er fin som man er, hva jeg mener om flyktningskrisa eller om psykisk helse 😀

Hva er ditt fulle navn?

Martine Halvorsen.

Hva syntes du om den nyeste episoden av Innafor?

Ingen kommentar. KØDDA! Jeg har veldig lyst til å se den, men det har jeg faktisk ikke fått gjort enda, så jeg kan nesten ikke si noe om den før det! Hva syntes du? 😀

Hvordan ble du og C sammen, og hvorfor gjorde dere det slutt?

Det har vi snakka om i podkastepisoden som C gjestet for en liten tid tilbake i podden min Sykt Ærlig Med Martine. Du kan klikke HER for å høre den eller søke etter episoden som heter «derfor gjorde vi det slutt».

Har du tips til noen jeans som er lange i bena, til oss med litt høyde?

Seff! DENNE er dødskul, DENNE passer til alt og er en av mine favoritter og DENNE er på ønskelista mi. Om du liker jeans som sitter tight/skinny jeans, så syntes jeg DENNE ser veldig fin ut!

Hvor stor er leiligheten dere har kjøpt og hvor ligger den?

Jeg kan lage en egen spørsmålsrunde om leiligheten vår jeg! Det har kommet en hel del spørsmål om den, så jeg kan heller gjøre det 😍 Kanskje jeg kan få delt noen sneakpeaks også…

Hvorfor takket dere nei til Singletown?

Haha, hva skal man si… Vi personlig trenger ikke å kline med andre på TV for å sjekke om vi skal være sammen eller ei. C sa denne uka at han hadde hoppet over balkongen der og rømte om det var han, så med andre ord: Akkurat det var nok ikke noe for oss gitt, hehe.

Hvor er du sukkerfri vaflene/pannekakene fra og er de så gode som du sier? 😀

JA! Jeg digger de. De er selvfølgelig ikke som en vaffel som ikke et tilsatt sukker og protein, men er sjukt godt alternativt! Du finner de HER 😍

Det var det for denne gang, om det det så sender jeg deg en stor klem, og du? Følg meg på Instagram eller her inne 20.00 i kveld a 💕 Da skal katta ut av sekken!!!!!

 

9 kommentarer

9 thoughts on “Svar på spørsmålene deres…

  1. Var det tannlegen som anbefalte det blekemiddelet for tennene? Jeg har lyst til å bleke tennene, men er redd for å bestille noe som ødelegger tenne eller bruke masse penger på noe som ikke fungerer.

  2. Kan hende jeg er dum, men jeg skjønner ikke
    Er du og C kjærester nå?
    Sikkert slitsomt å svare så mange ganger, men jeg håper du svarer<3

  3. KappAhl har «long» modell og Vila/vero moda har lengde 34 i jeans, ellers er også «guttemodellene» på Levis til lengde 36! Bare ett tips 🙂

    Jeg er selv 190cm, bruker helst 36 i bukselengde 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *