Litt nytt og fresht treningstøy!

Categories Inspirasjon

Klikk HER for Sports-BHen!

Denne sitter som et skudd og den er superfresh. Du finner den HER!

Den perfekte treningstskjorta finner du om du klikker HER.

Den er en drøm å ha på og den sitter som et skudd. Du finner den HER.

Jeg har BODD i mitt sett i sommer. Du finner denne freshe shortsen HER!

Treningsgenseren finner du HER – Den er jo faktisk perfekt nå i høst!

Highwaist og perfekt sammen med t-skjorta og genseren! Du finner den HER.

Jeg tror du ser på verdens beste treningstruse, hvert fall om du spør meg! Du finner den HER og du vil neppe angre – Jeg er helt frelst hvert fall😅

Nå skal jeg komme meg på trening sjæl. Jeg fikk hjem litt nytt treningstøy i posten denne uka, ikke fra aim’n vel og merke, men jeg er superhappy. Det er faktisk rart hvordan fresht treningstøy kan booste motivasjonen! Så nå skal jeg ut i høstlufta og sette på en eller annen podkast på øret.

Om du skal bevege skrotten idag eller ei, så håper jeg at du får en fin lørdag og at du gjør noe gøy! Sender en stor klem herfra 💛

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *