Svar på spørsmålene deres!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

God søndag fra meg og de nye brillene mine🤓❤️ Og fra munnsåret som nekter å ta kvelden!

Hvordan går det?

Det går bra! Jeg trives veldig godt med hvordan livet mitt er om dagen, jeg elsker at jeg jobber masse, jeg elsker at jeg skal bo i Stockholm i år, jeg er rett og slett veldig happy med alt, bortsett fra Covid-19😀

Hvorfor er du ikke sammen med Christian nå, hva skjer?

Vi er sammen (takk og lov), men vi er ikke fysisk sammen fordi han har vært på treningsleir denne uka!

Hva kommer det til å stå at du tjente i 2019 når tallene snart er klare? 

At jeg har jobba masse, at jeg har utviklet meg enormt og at at jeg klarer meg veldig fint – Ja, og at jeg nådde målet mitt👊🏻

Tips til en bra sportsbh til løping trening med mye hopping og lignende?

DETTE er en av mine absolutt favoritter sammen med Sports BH-ene fra Stay In Place (kommer rabattkode på Instagram seinere idag!!!)😀

Hvor gammel er egentlig du?

Hehe, jeg er 22 år!

Hvorfor deler du så ofte videre det influenserkollegaene dine «får til» på Instastory?

Hmm… Vet ikke helt om jeg forstår dette, men hvorfor ikke? Hvordan kan jeg forvente at folk skal heie på meg, om ikke jeg heier på dem? Hvordan kan jeg oppfordre folk til å heie på hverandre, om jeg ikke heier på andre? Det er jo ikke sånn at jeg ikke kan få til noe fordi noen andre får til noe bra. Jeg tror man kommer lengst med å heie på hverandre, i stedet for å sitte og surmule fordi noen jobber knallhardt og får til noe kult 👊🏻

Har du lyst på barn i fremtiden?

Takk for at du formulerte spørsmålet som dette, og ikke med NÅR SKAL DU FÅ BARN, hehe. Ja, det er en stor drøm og noe jeg virkelig håper at jeg er så heldig å få oppleve💕

Kan du si noen influensere som kjøper følgere?

Det er åpenbart flere som har gjort det (og som kanskje fortsatt gjør det), om du lurer hva på hva jeg tenker så kan du lese det HER. Det er ikke spesielt kult å skyte ut navn man ikke veit eller anklage noen man ikke veit om faktisk gjør det, men det er drit teit og jeg håper de som gjør det kan ta seg en bolle😀

Hvordan har flyttingen gått?

Flyttingen har gått over ALL forventning. Eller, jeg visste jo egentlig at det kom til å bli veldig bra, og det er veldig hyggelig at det har gått så bra som det har gjort. Vi stortrives, ting er på stell og jeg tror dette kommer til å gå veldig fint. Når det er sagt så er det jo alltid litt skummelt å flytte, og jeg har vært temmelig full av følelser, hehe. Det er jo en prosess, men jeg lærer, vokser og er heldig som får gjøre det sammen med mannen i mitt liv.

Er C svensk?

Nei, han er norsk!

Skjer det noe spennende jobbmessig for deg om dagen?

JA! Jeg jobber rumpa av meg om dagen, jeg elsker det og jeg gleder meg til å dele det med dere snart. Det er spesielt to ting jeg ser veldig frem til og aaah… GLEDER MEG💛

Hva er din favorittbutikk?

Uten tvil DENNE. Jeg har blitt hekta, går inn en gang om dagen for å sjekke nyheter og syntes at de bare blir bedre og bedre.

Har du tre BH-tips til oss? Behagelige, men fine!

Det er klart jeg har! DENNE bor jeg i om dagen, THIS ONEDENNE og ja DENNE er også veldig behagelig (og der er det 3 for 2!). Da har dere litt og velge mellom😂 Jeg bruker jo omtrent bare sånne BH-er, for det er jo det diggeste som finnes!

Hva trener du og hvor ofte?

Så ofte jeg kan og vil, som stort sett er hver dag! Når jeg trener så går det stort sett i løpeturer, gåturer, styrke og min kjære ellipsemaskin, ja og fotball når det lar seg gjøre⚽

Hvilken treningsklokke bruker du?

DENNE!

Hvordan er du så sikker i forholdet ditt?

La meg si det sånn at det har tatt mange år å komme dit hvor vi er nå. Det har vært oppturer, nedturer og tidvis litt stillestående. Heldigvis så har det vært desidert mest av en enorm kjærlighet, som har gjort at vi har kommet oss dit vi er idag. Og vet du hva? Jeg tror det kanskje ligger mest i at jeg har fått det bra med meg selv, og dermed har det vært lettere å få det bra i det forholdet jeg er i. Jeg har brukt mye tid på å ikke være sikker, og det er fryktelig slitsomt, og jeg (jeg liker best å snakke på min vegne når C ikke kan verken si det han tenker eller føler) har jobbet mye for å få det forholdet jeg vil være i for resten av livet til å fungere. Jeg har sagt det en haug av ganger, men etter 5,5 år sammen, så har vi aldri hatt det bedre. For oss en nøkkelen å le masse, prate sammen, ha takhøyde og være dønnærlige med hverandre, og det har tatt tid å finne frem til hvilke verktøy som funker for oss!

Jeg håper du får en njuuuuudelig søndag videre… Jeg har begynt å si njudelig, og jeg veit ikke om det er koselig, fjortiss eller bare teit, haha! Jeg håper hvert fall at søndagen din blir primaballerina. Klem fra meg.💕

7 kommentarer

7 thoughts on “Svar på spørsmålene deres!

  1. Alltid kjekt å høre hvordan du har det, spesielt når du har det så bra som nå!
    Jeg er dobbel så gammel som deg, men liker å følge bloggen din fordi du er et sunt forbilde for både unge og «gamle»😄Fortsett med det💕
    Ha en flott søndag!

  2. Hei<3

    Har fått diagnose endometriose og adenomyose. Venter nå veldig på opr grunnet store smerter daglig. Har du opr for endometriose ?Tips, råd du kan gi ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *