Svar på det dere lurer på

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

GOOOD SØNDAG 💛

Hvordan har du det?

Det går fint! Vi klarer oss bra her, til tross for at omstendighetene er som de er. Jeg tror at jeg har nådd maksgrensa for hjemlengsel, men det hjelper å vite at vi snart skal hjem og det gleder jeg meg noe innmari til. De siste ukene av januar og starten av februar når grensene stengte var veldig tunge, og det har vært en stor prøvelse å være så alene i et nytt land. Jeg har aldri følt meg så alene som det jeg har gjort denne sesongen, men jeg har heller aldri følt meg tøffere og jeg har aldri vært tryggere i meg selv. Nå har våren ankommet Stockholm, snart skal jeg få se familien min og vennene vår igjen og jeg har lært mer enn jeg hadde trodd at jeg kunne dette året. Så… Det går bra, så bra det kan gå, og det er jeg faktisk ganske stolt av.💛

Hvor skal dere bo neste sesong?

Det vet vi ikke! Det blir superspennende, og jeg håper og tror at det blir veldig bra, om vi blir værende her eller om vi ender opp et annet sted🏒

Hva betalte du for neseoperasjonen din?

Jeg betalte 500,- i egenandel.

Hvordan går det etter operasjonen egentlig?

Takk som spør! Det går veldig bra, men det har tatt tid. Lang tid. Nesa er fortsatt ikke leget helt, og etter hva jeg har forstått vil den ikke være det for om flere måneder. Jeg mistet det siste stinget for bare noen uker siden, det er fortsatt en del sår, hevelsen lever sitt eget liv og den er fortsatt sår. Jeg sa at det ikke var en quix fix når jeg lå der rett etter operasjonen, men nå sier jeg det igjen… Det er INGEN quick fix. Det har vært en heftig prosess og jeg er jo enda ikke i mål, flere måneder etter operasjonen. Når det er sagt så er jeg veldig glad for at vi gjorde det, og det har økt livskvaliteten min, minsket hodepinen, bedret nattesøvnen og gitt meg mer luft. Om jeg hadde gjort det igjen? Nei, det ville jeg ikke. Om jeg er glad for at jeg gjorde det? Ja, men kun fordi det er med på å bedre livskvaliteten min. 

Hvis du skulle shoppet tre plagg nå, hva ville det vært?

Joggis HER – Skinnjakke HER – Sko HER

(jeg har hatt skoene i mange år, og elsker de. Men, trenger et nytt par for våren, for de jeg har er veeeeeldig godt brukt, hehe)

Røyker eller snuser du?

Nop! Man skulle dog tro at det var to personer som snuste her hjemme, siden det ligger snusbokser overalt, men det er det altså ikke…………

Hvorfor valgte dere å kjøpe leilighet hjemme i Norge når dere flytter rundt? 

Fordi vi hadde mulighet og lyst til å komme oss inn på boligmarkedet. Nå eier vi vår egen bolig, har vårt eget sted å bo uten om sesong, jeg har et hjem å komme hjem året rundt og vi har også mulighet til å leie den ut. Jeg er så innmari glad for at vi gjorde det! 

Hva koster leiligheten deres? 

Jeg vet ikke hva den koster nå, men jeg vet at den har steget mye siden vi kjøpte den for 1,5 år siden (det er nybygg). Vi skal finne ut det når vi kommer hjem.🤍

Har du rabattkode hos We Are Fit?

JA! Koden 30halvorsen gir 30 % rabatt på alle ordinære varer!

Bor du i Stockholm?

Ja! Om du er ny i gjengen og trenger en oppdatering så kan du klikke HER for å få vite det du trenger å vite, hehe! 

Jeg har så sykt kjærlighetssorg, har du noen tips?

Kjærlighetssorg suger, og det er den eneste sorgen vi ikke leverer blomster til. Det er lov å være sint, lei seg, frustrert, fortvila, angrende og å føle seg desperat. Det ekke så rart. Det å gå gjennom et brudd og ha kjærlighetssorg er så forbanna smertefullt, men som alt annet, så leger tiden alle sår. Jeg veit at det føles umulig at tiden skal hjelpe når det står på som verst, men det stemmer. Stol på meg ❤️ Tillat deg å gråte og føle, men også å ha det bra. Du skal videre alene, og da kan det være lurt å kvitte seg med det som har vært. Det er lov til å blokkere og ignorere og du har lov til å tenke på deg sjæl. Og husk at det er du som har kjærlighetssorgen, og at det ikke er kjærlighetssorgen som har deg. Du både skal, kan og vil kvitte deg med den. Gjør ting som gjør deg godt, som gjør at du føler deg bra og drit i å straffe deg sjæl for hva som har skjedd. Du fortjener å ha det bra, og du vil få det bra igjen. Og du? 

Når livet er litt rotete, så er det kanskje bare livet som ommøblerer litt til det bedre.

Om jeg skal kjøpe en vibrator for første gang, har du et tips?

DENNE er superenkel, grei og genial til å prøve seg frem! Men, den beste oppfinnelsen på den fronten der må være DENNE… Lykke til! 😃

Hva jobber du med?

Jeg driver mitt eget firma, og jeg jobber med sosiale medier, innholdsproduksjon og et programleder i min egen podkast. Jeg driver også mitt eget klesbrand som heter GUTS og har skrevet en bok som heter Sykt Normal (du kan bestille den HER)! Jeg føler meg ikke helt som Unni Lindell for det om, og jeg ekke så tøff at jeg kaller meg selv forfatter enda, men det er skikkelig stas for det. 

Kan vi få se statistikken din på Instagram? 

Seff:

Takk for at DU følger meg! Håper søndagen din blir like fin som deg. Klem fra Stockholm,

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Svar på det dere lurer på

  1. Du er altså bare favoritten min Martine!! Skulle ønske du blogga hver dag hehe! Får så mye inspirasjon og godfølelse av å følge deg! Og syns du er så god på å svare på alle spørsmål og div som dukker opp! Stå på <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *