Er du alene på nyttårsaften? Se hit!

Categories Blogg, Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️, Tanker 💭

Jeg vet hvordan det er å føle seg alene på nyttårsaften, ikke ha et flust av Facebook-invitasjoner i innboksen eller steder å dra. Etter at jeg skrev et blogginnlegg tidligere i dag der jeg delte at jeg gruer meg til nyttårsaften hvert eneste år, så viser det seg at det er vanvittig mange i samme situasjon som meg.

I år er jeg heldig å skulle tilbringe nyttårsaften sammen med en fin, ikke så altfor stor og god gjeng i Oslo.

Så, om du gruer deg til imorgen fordi du ikke har noen å være sammen med – Så er du hjertelig velkommen til å feire sammen med meg og den lille, men veldig fine gjengen min!

Vi kan dessverre ikke invitere alle, men vi har plass til to stykker. Så, er du mellom 19-25 år og alene i morgen, så er du hjertelig velkommen til å sende meg en melding på Instagram på @Martine.halvs! Om du er jente eller gutt spiller ingen rolle.

Jeg håper denne treffer deg som trenger det, hvis ikke må du gjerne videresende den, dele innlegget og tipse andre!

Og, kanskje du er en som har plass til en eller flere ekstra som vil gjøre det samme? La oss ikke være så himla nøye på det, la oss dele litt på den plassen vi har og inkludere de vi kan!

Stor nyttårsklem fra meg ❤

// Marty

9 kommentarer

9 thoughts on “Er du alene på nyttårsaften? Se hit!

  1. WOW SÅ RAUST OG KOSELIG TILBUD! Håper du ikke får for mange meldinger egentlig, for det etterlater bare en tristhet over og ikke kunne hjelpe alle 🙁 Men uansett, utrolig raust!

  2. Jeg skal være alene på nyttårsaften. Pga en pågående skilsmisseprosess. Men jeg fikk 2 flasker italienske rødviner til jul. Så en av dem skal jeg lage en klassisk cassoulet til. Kjøper inn de ingrediensene jeg mangler. Og bruker 3-4 timer i morgen på å lage retten. Og førstedag skal jeg lage ei original italiensk osteterte. Og med den andre rødvinsflaska til. Resten av tiden skal jeg se på andres fyrverkeri og ellers lese gode bøker. Spise godt skal jeg i hvert fall.

  3. Du er så snill og god person! Det er synd at jeg ikke fant bloggen din tidligere. På nyttårsaften var vi i Polen i Warszawa, det var veldig morsomt, vi var i New Orleans-klubben, de har veldig god mat og alkohol, jeg anbefaler polen til deg, fordi det er et flott land!

  4. Jeg var i New Orlean i går, det var fantastisk fest! Vi drikke fin alkohol, jeg tror dette er den beste klubben i Warszawa.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *