Hei fra hun som spør om å prøvetissen den ene doen sin på befaring😂

… Ja, og som tar bilde av det, hehe! Jeg lærte forresten at den lille nedspolingsknappen er til bimmelim, og at den store er til bommelom. Det er kanskje noe dere alle vet, men i tilfelle du skulle være like uviten som jeg var og en som bare trykker, så veit du det hvert fall nå.

For 1,5 år siden kjøpte vi vår første leilighet. Vi hadde planlagt og drøm om å gjøre det i år, men da C var på vei til trening rett før sommeren i fjor og kom over prosjektet vi nå er en del av, så var vi solgt. Vi kastet oss rundt, ringte hit og dit, og etter tre dager så var den vår. Eller, tegningene hvert fall. Vi hadde jo drømt om nybygg, og plutselig eide vi et leilighetsnummer og noen tegninger.

Ja, og om en måned så overtar vi leiligheten vår! Den fine, enkle og akkurat passe leiligheten.

På en måte så har det føltes ut som en evighet, på en annen måte så har det gått fort som bare det. På mange måter så har det vært null stress, litt som en fjern drøm – Men hey! Nå skjer det faktisk, og jeg må nesten klype meg selv litt i armen og jeg skvatt nesten da jeg fikk mail om overtagelsesdato.

Nå skjer det, endelig kan jeg fyke innom interiørbutikker igjen, dele tanker, drømmer og inspirasjon og fylle opp interiørkategorien her inne. Men mest av, nå kan vi skape oss en base, et hjem og en trygghet, her hjemme i Norge, i Asker. Det har jeg både behøvd og lengtet etter lenger enn lengst, og selv om jeg sikkert skal bo i et koffert en stund til, så føles det vel trygt og fint å ha et hjem her hjemme. 

Her har dere forresten en bitteliten smakebit:

Tre av veldig mange ting som står på ønskelista mi: DENNEDENNEDISSE

Så nå veit dere det, og alt av tips, triks og deilig inspirasjon tas i mot med et stort takk!

Som jeg gleder meg til å ta fatt på dette kapittelet 💛

HER har jeg svart på spørsmål og svar om leiligheten om du vil lese –

2 kommentarer

2 thoughts on “En GOOOOD nyhet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *