Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD TIRSDAG 🖤

✗ Tusen, tusen takk for alle kommentarer, meldinger og hilsner de siste dagene. Det betyr enormt! Jeg er så takknemlig og full av kjærlighet. Og innimellom blåveiser, tung pust og alt som hører med en ny operert nese, så tenkte jeg at det kunne være digg å tenke på litt annet, og da er det jo perfekt med ti tanker på en tirsdag!

✗ Vi har fått innflyttingsdato til leiligheten vår! Gurimalla, det er så spennende. Det fortjener egentlig et helt eget innlegg, så jeg får lage det, men jeg måtte bare dele det med dere, hehe.

✗ I dag har jeg vaska håret for første gang på det som føles ut som en evighet, og det var altså så digg at jeg aldri skal syntes at det er slitsomt igjen😂

✗ Om du trenger tips til farsdagsgave, julegave eller noe fint til mannen i ditt liv så vil jeg tipse om klokkeboksene fra DENNE siden. Siden heter BOOM og jeg syntes de er veldig fine!

✗ Man kan godt si at bloggere er noen råskinn på clickbait, men lokalavisene er jaggu ikke håpløse de heller altså😂

✗ Jeg syntes oppriktig synd på de menneskene som skriver drittkommentarer om andre på nett. For så vidt de som alltid snakker dritt om andre også. Jeg kjøper ingen annen grunn til det annet enn at de er nødt til å ha det kjipt på innsiden, og at de tror at de får det bedre med å skrive dritt om andre.

✗ Er det ikke rart hvordan vi er oss selv nærmest? Hvordan alle andre kan være idioter utenom oss, hvordan det går bra så lenge det ikke gjelder oss og at om jeg gjør det så går det bra, men om du gjør det så er det katastrofe?

✗ Et lite tips til alle andre frysepinner: I fjor kjøpte jeg min første ulltruse og ull-BH, og det gjorde underverker. Det er genialt, spesielt om man er glad i å være mye ute og gå på tur – Egentlig både sommer, som vinter. Sjekk ut DENNE siden om du vil titte! Det er for øvrig også en genial gave!

✗ Nå ønsker jeg meg noen glad-nyheter snart. “Alle terrorister er utslettet”, “covid-19 har forduftet” eller “ingen trenger å sulte til jul”. Kom an a.

✗ Nå har mine tre nærmeste venninner fra sist vi bodde i Sverige fått bebis, jeg blir snart tante og jeg må ærlig innrømme at jeg gleder meg til dette stadiet av livet, om dere skjønner hva jeg mener. Jeg syntes det er skikkelig koselig, selv om de propper ut kids og jeg egentlig bare vil spise sjokolade til middag😂

Vi snakkes senere, og forhåpentligvis med en oppdatering på trynet mitt og formen min snart. Men jeg tror kanskje vi må snakke litt om leilighet først, hehe💛

5 kommentarer

5 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

  1. Jaaa! Skriv om leilighet og innflytting!
    Det er helt sjukt å ha fått en dato, – gleder meg sånn, – og det er gøy å lese om andre som er like begeistra for prosjektet som meg 🙂

    Fortsatt god bedring – det hjelper nok med nyvasket hår😂👍

  2. Masse god bedring, Martine! Har selv operert mandlene for en uke siden og skal si at å vaske håret igår var som å bli født på ny🙈

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *