Når han kjøper sexy undertøy

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I forrige uke skrev jeg et innlegg om at jeg sliter skikkelig med å finne BH-er som passer. Enten er de for små, for smale, for brede, for trange eller rett og slett for store. Etter at jeg delte min frustrasjon rant det inn med tips, og en av de som meldte sin tjeneste for å hjelpe meg var selveste Mr. X (han som får meg til å le litt ekstra om dagen). Han fant nemlig ut at han skulle kjøpe et sett med sexy undertøy til meg. For «hvor vanskelig kan det egentlig være?!»

Og joda. Jeg har hørt temmelig mange hete historier om folk som har fått sexy undertøy i gave og det dukker jo stadig vekk opp kommersielle lister om hvorfor man absolutt burde kjøpe sexy undertøy. 

Det er fullt mulig at planen til Mr. X var at det også skulle bli hett her i gården. Men det viste seg å faktisk være ganske vanskelig (som jeg sa), sexy ble jeg ikke og hett – Det ble det hvert fall ikke 😂

La å si det sånn… Jeg fikk plass til et HELT håndkle i BH-en. Vi snakker ET HELT HÅNDKLE! Og det var i tillegg til min vanlige, kjipe BH. Jeg prøvde forsiktig å spørre han om hvilken størrelse han trodde at jeg brukte, og han fortalte at han hadde fortalt damen bak kassen hva han trodde aka «ganske så store altså». Jeg vet jaggu ikke om jeg skal le eller gråte, eller om jeg skal ta det som et kompliment. 

Men det er ikke akkurat så mye å skryte av dette: 

Vel. Han skal jo hvert fall ha for forsøket, selv om jeg ikke ble en fnugg mer sexy! 

Tre tips til deg som skal kjøpe sexy (eller bare vanlig) undertøy til en annen:

– Det kan være lurt å sjekke størrelsen på forhånd. 

– Vurder NØYE om det er lurest å kjøpe for lite eller for smått. 

– Det kan være en ide å gå for noe annet. Sjokolade for eksempel. 

😂

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

4 kommentarer

4 thoughts on “Når han kjøper sexy undertøy

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *