Dette er Norges største blogger!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Dette er Norges største blogger for øyeblikket, hvert fall hvis vi skal tenke fysisk størrelse. 

Hallo folkens, bare la oss prate om en liten (gigantisk) ting her. Jeg er på første plass over alle bloggerne i Norge. For andre dagen på rad. Og jeg lurer egentlig på… Hva gjør man egentlig når man er på 1.plass over alle bloggerne i Norge? Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har peiling. Jeg kan hvert fall love dere at jeg ikke løp rett og kjøpte meg en ny merkeveske, at jeg svei av 50 000,- på noe totalt uviktig eller at jeg har tatt noen fillers. Hvert fall ikke enda. Neida. Joda. 

Faktisk feiret jeg på følgende måte:

Også avsluttet jeg på denne måten:

Ja, mens jeg hørte på Beyoncé.

Og når jeg våknet i dag morges ble jeg liggende i senga og vente på at noen skulle komme å servere meg frokost…

Men det skjedde jaggu ikke, så da ble frokosten min gamle og kjære venn:

Jepp. Havregryn. 

Tusen takk til alle som leser, deler og som heier. Det er så fett at man kan henge litt i toppen (noen dager) selv med ettervekst og strekkmerker på rumpa 💖💖 Nå skal jeg feire videre med å støvsuge leiligheten min! Ha en finfinfin dag. 

Klem fra meg! 

// Marty 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Dette er Norges største blogger!

  1. Ja, økt markedsverdi. Hehe.
    Det er flott at en normal ( æææh, er du normal, egentlig?), sunn , ung kvinne kan havne øverst på den listen. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *