Nå svarer jeg på det dere lurer på!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Annonselenker // NA-KD + BliVakker 

Hei og god søndag gjengen! Jeg håper dere har det fint. Det er søndag noe som betyr at jeg skal svare på ukens spørsmål og svar, og denne uken har det kommet inn masse morsomme og annerledes spørsmål. Jeg har forsøkt å ta med det meste og jeg har slått sammen en del like spørsmål. 

Så, hold deg fast!

☀️☀️☀️

Hvor høy er du?

Jeg er 1.80. 

Når ble du og Isabelle venner? 

Tja, hva skal man si. Vi har hilst på hverandre et par ganger før, og denne uken var vi på en tur sammen og det var ordentlig hyggelig. Herregud, vi koste oss masse! Så, vi har vel først blitt venner denne uken <3 

Har du rabattkode hos BliVakker? Handler all sminken min der.

Jeg hørte faktisk med de om jeg kunne få en siden flere lurte. De har MASSE digg salg nå, men jeg har fått 10 % ekstra i tillegg til salget de allerede har. Det gjør at du kan få hele 70 % på mange av produktene. Bruk koden martine når du handler og du finner nettbutikken HER

Syntes du det er greit eller ikke med one night stands?

Vet du, det syntes jeg er HELT greit. Det er helt greit å ville ha det og det er helt greit å ikke ville ha det 🙂 

Røyker du?

Nei, det gjør jeg ikke <3

Er det noen av de norske bloggerne du ikke er venn med?

Det er noen jeg ikke har kontakt med, men jeg er så heldig å være venn med de fleste og de jeg ikke kjenner så godt er det alltid hyggelig å møte!

Jeg så deg i Drammen i går og toppen du hadde på deg var så fin. Hvor er den fra?

– Så hyggelig!!! Den er fra NA-KD og du finner den HER. DEN ER SÅ HIMLA KUL og jeg digger den. Sånn skikkelig! 
Du får forresten – 20 % avslag hos NA-KD med rabattkoden Martinehalv20 hvis du vil. Happy shopping!

SEEE hvor kul den er:

Har du en fast inntekt eller varierende?

Varierende!

Faller du for gutter med brunt eller lyst hår?

Oi, haha. Det er sjeldent jeg har blitt betatt av noen på grunnlag av hårfarge, men statistisk sett så er det vel brunt hår det går i – Haha.

Skal du være med i årets sesong av bloggerne?

Nei, det skal jeg ikke. Men det er mange andre fine folk som skal og jeg gleder meg veldig til å se <3

Hvordan går det med fotballen?

Det går bra! Det er vel egentlig ikke så mye mer og si føler jeg. Jeg koser meg og jeg er veldig glad for at det går så greit å spille. Jeg hadde jo aldri trodd jeg kunne spille igjen så ALT er en bonus 💪🏻

Har du sminketips til en 14 åring?

Dette spørsmålet har jeg fått flere ganger den siste uken, og jeg tenker som så:

Jeg sminket meg når jeg var 14 år og jeg digga det. Men gjør ting enkelt, ikke vær så opptatt av de tingene der og ikke kast bort tiden din på å skulle være pen og perfekt 24/7. Ikke overdriv og gjør det fordi det er gøy, ikke fordi du føler at du må. Og husk: Du er 14 år. 

Hva er greia di med kjærligheter?

HAHAHA! Jeg elsker kjærligheter. ELSKER. 

Hvor mye shopper du for i måneden?

Det kommer HELT an på. Men nå har jeg hatt shoppestopp i 19 dager og jeg har spart ca:

Det er litt kult! Og til dere som har lurt hvor du finner dette så er det inne på appen til Tise.

Er du kristen?

Nei, jeg vil ikke kategorisere meg som det. Jeg er overbevist over at det finnes noe større enn oss, men jeg er ikke kristen. 

Har du noen tips til sunn og billig mat til en fattig student?

Oh boy. Jeg er jo egentlig ikke den rette å svare på dette spørsmålet kjenner jeg. Les DETTE, så kanskje du kommer litt på vei! Jeg skal dele noen middagstips en av de neste dagene faktisk, så følg med. 

Hva var det som fikk deg til å kjøpe den bilen du har?

Fordi jeg har hatt lyst på den siden jeg var 14 år og når jeg hadde mulighet så valgte jeg å gjøre det. EEEELSKER den. Kom forresten på at den må vaskes idag. Hurra!

Hvem er ditt frikort?

Uten tvil Charlie Hunnam. UTEN TVIL. 

Hvem ville du tatt med deg på en øde øy av Isabelle Eriksen og Martine Lunde?

Ah, dette faste og digge søndagsspørsmålet. HAHA! Nå kjenner jeg jo Isabelle best og vi klarte faktisk for tre dager siden å komme oss ut av Escape Room sammen (når det var igjen 10 minutter) så jeg må nok gå for hun. Skitt, det var gøy. 

Vel, that’s it for denne gang. Nå skal jeg gjøre litt plikter før jeg skal avgårde på trening om noen timer. Jeg svarer på det aller meste på Instagram, så hvis det er noe du lurer på eller vil si så send meg en melding på @Martinehalv  💖 Ha en fin dag og gjør noe gøy! Vi snakkes.

// Marty 

 

9 kommentarer

9 thoughts on “Nå svarer jeg på det dere lurer på!

  1. Hei, bruker du noen gang høye hæler med tanke på at du er 180 ( er det selv )
    Hvilke ulemper synes du det er å være så høy. Sleit du med høydeforskjell med gutter?

  2. Er du bifil? Faller du for brunetter? Blondine og brunette er ord for kvinner med blondt og brunt hår. Menn er ikke blondiner eller brunetter. Bare apropos :p

  3. julie: Hei! Jeg bruker høye hæler MASSE! 🙂 Jeg har lært meg å bli veldig glad i høyden min, men jeg skal ærlig innrømme at det ikke alltid føles like kult. Det er feks ikke alltid kulest å være høyere enn alle gutta jeg henger med, men jeg tenker litt sånn at jeg ikke skal la meg stoppe pga høyden min. Om du skjønner? <3

  4. Du kan vel bare si det som det er, at du røyker? Om så bare på fest? 🙂 Så deg ute i går i Drammen med sigg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *