Bad updates

Categories Blogg

Hei dere!

Beklager for litt dårlig updates de siste dagene. Jeg har hatt tentamen både tirsdag, i går og idag! WOW, for et kjør. Men nå er jeg ferdig, så det er sinnsykt deilig. Det er litt ironisk hvor lenge jeg har gått og gruet meg til disse dagene, også er det plutselig over. På tirsdag hadde jeg mattetentamen, hurra! Matte er virkelig mitt dårligste fag, og for å være helt ærlig – så har jeg bare mål om å stå. Litt tabu kanskje å si det, men helt ærlig… Jeg er ikke bedre! Utrolig nok så gikk det greit tror jeg, så det blir nok karakter i matte på meg i år også.
I går var det spansktentamen, hehe. Det er litt det samme med spansk og matte for meg altså…. Like svak i begge fagene. Egentlig er det litt synd, for jeg syntes spansk egentlig er litt kult og det hadde jo egentlig vært morro å kunne prate det. I dag derimot var det norsk, og det gikk helt greit. Jeg savner norsken på ungdomsskolen der vi bare kunne skrive i vei om det som falt oss inn, og fantasere til tusen. Diktanalyser og den slags er liksom ikke like spennende syntes jeg… Menmen, sånn er det! Det blir litt roligere dag imorgen hvertfall, før jeg reiser til Sogndal på lørdag for å holde foredrag. Det gleder jeg meg masse til! Hvis du ikke vet hva det dreier seg om, så kan du sjekke ut innlegget jeg skrev om det HER

Uansett, nå er jeg ferdig med tentamene for i år, så nå er det bare å glede seg til eksamen 😉 

Håper dere får en fin dag videre!


 

– Marty 

1 kommentar

1 thought on “Bad updates

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *