Jeg skal til Sogndal!

Categories Blogg

Hei alle!

Neste lørdag er jeg så heldig å få dra til Sogndal i forbindelse med Sogndal Convention som springer ut fra Fosshaugane Campus miljøet og blir arrangert av flere samarbeidspartnere, blant annet Høgskulen i Sogn og Fjordane og Idrettssenteret. Sentralt står sammenhengen mellom forskningsbasert kunnskap og praksis. Programmet består av både teoretiske og praktiske økter med foredragsholdere som har toppkompetanse innen sine respektive fagfelt, og jeg er så heldig å få dra dit for å holde foredrag! Jeg gleder meg masse, og tror at dette blir veldig bra. Jeg drar til Sogndal sammen med Lise Solie som er har bakgrunn fra Befalskole og som sersjant i Forsvarets Innsatsstyrke. Lise er opptatt av det grunnleggende med trening, søvn og kosthold og de langsiktige målene som krever stasning, fokus, lidenskap og mestring. Lise er super dyktig så jeg gleder meg masse til å dra hit sammen med henne. I tillegg kommer utøvere som Marit Bjørgen og Stig Inge Bjørnebye! 

Jeg skal holde foredrag om psykisk helse, press og prestasjon i toppidrett og hverdagen, samt Generasjon Prestasjon. Jeg gleder meg masse, og skulle du ha lyst til å delta, så meld deg på HER. 

Kanskje vi ses? 


 

– Marty 

 

1 kommentar

1 thought on “Jeg skal til Sogndal!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *