VLOGG: Bli med meg på jobb og møt kjæresten min!

Categories YouTube

Okei, nå var det veldig på tide med en ny video på YouTube. Jeg prøver og jeg skal bli litt bedre, jeg lover. Filmen er hjemmesnekra og i god Martine-stil. Det er mange som lurer (noen hvert fall) på hvordan en vanlig ukedag ser ut for meg, så jeg tenkte jeg skulle by på det. Ja, også viser jeg frem C. Det skal sies at siste del av filmen beskriver oss ganske godt (eller dårlig om du vil) og at klokken var over midnatt, så vi skal ha oss litt unnskyldt – Haha!

Uansett. Se den, le litt, ikke kritisere YouTube-ferdighetene mine (jeg øver) og kos deg med en lite innblikk i mitt liv😂💁🏼‍♀️

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “VLOGG: Bli med meg på jobb og møt kjæresten min!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *