Goood onsdag, fint folk ✨ 

Jeg har tittet gjennom innboksen min på Instagram for noen dager siden og det er mange som lurer på om ikke jeg kan bli litt flinkere til å dele hvor klærne mine er fra, om jeg har noen favorittbutikker og hva som står på ønskelista mi, og det er klart jeg kan!

Jeg elsker å kle meg i høsten. Det er så mange deilige toner, kvaliteter og plagg. Skinnbukse + ullgenser = 🖤 ekte kjærlighet. Jeg tenkte derfor at jeg skulle vise dere noen av mine favoritter til en fin pris!

 S T R I K K

BEIGE GENSERSORT GENSERGRÅ GARDIGANLYS BEIGE GENSER 


B U K S E
D I L L A

Mørke jeansLys skinnbukseSort skinnbukseLyse jeans

De to skinnbuksene fra Weekday er helt rå.

Vi snakkes senere 🖤

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *