Visste du dette om meg?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

✗ Jeg har danset freestyle in mange år, og jeg konkurrerte i forskjellige grener. Tro det eller ei, men jeg gikk faktisk i spagaten og jeg kunne holde benet rett opp. Den gang da si. Nå rekker jeg ikke ned til bakken en gang, og jeg skylder på fotballen. Godt å ha noe og skylde på si.

✗ Jeg sluttet å danse for å satse på fotball. Jeg kombinerte det en stund, men det lot seg etter hvert ikke gjøre. Men selv om jeg valgte fotball fortsatte jeg en god stund å undervise i dans. Ja, små barn altså, hehe!

✗ Jeg hater å være sent ute til ting. Jeg er heller en halvtime for tidlig enn å komme for sent. De gangene jeg kommer for sent til ting får jeg på ekte vondt i magen. Jeg liker skikkelig dårlig om folk må vente på meg.

✗ Jeg sover alltid med vinduet oppe, uansett hvor mange grader det er ute. Ja, til C sin store frustrasjon. Han hadde bihulebetennelse for noen uker siden, samtidig som han spilte kamper annenhver dag (jeg tror han er laget av stål, for det var sinnssykt at han klarte) og da måtte jeg gi meg. Det skjedde en gang at jeg la meg på sofaen i protest. Barnslig? Ja. Det tok ti minutter, så var jeg i senga igjen.

✗ Jeg er en stor fan av gjenbruk. Jeg kan ligge i timesvis og skrolle meg gjennom gjenbrukssider/apper.

✗ Jeg drikker nesten litt for mye vann og jeg har alltid vann i veska, på bordet ved siden av meg eller i bilen.

✗ Jepp, og det betyr at jeg til noen sin store frustrasjon tisser ofte.

✗ Jeg fikk spørsmål om jeg ville være med i årets sesong av Paradise Hotel.

✗ Maarud Paprikapotetgull er noe av det beste jeg vet. Jeg drømmer om at de skal få tilbake porsjonsposer igjen.

✗Jeg elsker å sitte oppe sent, og jeg jobber ofte best mellom 00.00 og 02.30. Dessverre er jeg ikke like glad i å sove bort dagen etter, og det er en ganske dårlig kombinasjon.

✗ Jeg har knekt nesa mi fem ganger. Fire ganger på fotballbanen og en gang på skolen. Ja, og jeg har fått hjernerystelse hver gang. IKKKKE spesielt lurt! Eller digg.

✗ Før jeg traff C første gang hadde jeg aldri sett for meg at vi skulle bli kjærester…

✗ Men etter første gang var han den eneste jeg gadd å bry meg om, haha!

✗ Jeg fjernet mellomnavnet mitt da jeg fylte 16 år.

✗ Jeg var hodestups forelsket i Håvard Nielsen (en fotballspiller) da jeg var yngre. Da han gratulerte meg med dagen på Facebook en gang holdt jeg på å svime av. Herregud, som jeg holdt på😂 Stakkars mann. Jeg skammer meg. Sånn skikkelig, hahahaha!

Vi snakkes💝

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 kommentarer

11 thoughts on “Visste du dette om meg?

  1. Maarud posisjonsposer? Hehe.. eller porsjonsposer? Søteste skrivefeilen jeg har sett.
    Anyways.. liker bloggen din godt og digger hvordan du fronter sunne verdier og holdninger. Jeg er noen år eldre enn deg, men tar allikevel til meg mye av det du skriver og legger ut i some. Grattis med gull og C. Det er jo helt rått.
    Natta

  2. Maarud paprika porsjonsposer (30 gram) selges på noen Cirkel K stasjoner ihvertfall. 10 kr posen.
    Hilsen Cirkel K ansatt og fast leser 😅😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *