Jeg er SÅ stolt!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

JEG. ER. SÅ. STOLT. I går kveld trillet tårene, jeg jublet til jeg mistet stemmen og klemte mennesker jeg aldri før har snakket med. FOR EN FEST! For en opplevelse.

Laget til C tok gull i går og det er så rått. Det er 17 år siden sist, C har vært helt rå, han skøyt det avgjørende skuddet og det var en heidundranes fest.

… Og, akkurat nå sitter jeg hjemme i sofaen. C sitter ved siden av meg og svarer på gratulasjonsmeldinger (med gullhjelm), og det står en kompis i dusjen. HEEELT prima! Ingen av oss vet egentlig helt hva vi skal si, men etter syv lange, tøffe, intense og spennende uker var dette er temmelig bra gevinst.

Tusen takk til alle som heier, som følger med, som bryr seg og som sender meldinger. Dere gjør det ekstra fett!

Nå skal vi ut og få tak i noe mat, for det er det siste jeg har tenkt på. Hehe! Jeg håper du får en fin tirsdag om du er på jobb eller om du har ferie🐣

Klem fra en rørt, stolt og takknemlig:

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *