Vil du bli en del av mitt team?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Vil du bli en del av mitt team? 

… som assisterende social media content creator 

Det skjer veldig mye spennende om dagen, det er mange baller i lufta og mange kule prosjekter på gang. Jeg er så heldig å nå få åpne opp for å få enda en stjerne inn i mitt team. En som kan hjelpe meg og mitt team til å bli enda bedre og utvikle seg, sammen med oss. 

Jeg søker derfor deg som…

  • Er fremoverlent og liker å jobbe i et høyt tempo
  • Er kreativ og god på innholdskaping (på sosiale medier)
  • Er dreven på foto, videoinnhold og redigering 
  • Behersker norsk og engelsk
  • Studerer eller har relevant erfaring innenfor markedsføring, sosiale medier og innholdsskaping 
  • Du må holde til i stor-Oslo 
  • Svært viktig at du er selvgående 
  • Fordel om du er erfaren med makeup 
  • Fordel med førerkort klasse B 

I starten vil dette være ca. 10-20 timer arbeid i uka, og det vil være forskjell fra uke til uke – Alt etter behov. Det er nødvendig at du er tilgjengelig på dagtid (hvert fall noen dager i uka). Kveldstid i blant. Det er en stor fordel om du har en interesse innenfor sminke, mote og skjønnhet, at du er oppdatert på dagens trender og hva som rører seg. Stillingen vil innebære både koordinering, å skape innhold til sosiale medier, markedsføring og et spennende prosjekt (mote/fashion) der du vil ta en stor del. Kontor i Asker. 

Lønn etter avtale. 

Om dette er noe for deg, send en mail med CV + søknad til [email protected]. Jeg gleder meg såsåså til å høre fra deg, og til tiden fremover 💛

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *