Okei, så var det gjort. Forhåpentligvis siste inngrep i nesa, for resten av livet. Gurimalla. Sist gang skulle være både første og siste gang, ikke bare fordi det var en veldig stor operasjon, men fordi det var heavy. Skikkelig heavy. I dag derimot? Peace of cake i forhold. Bokstavelig talt. Fjo. 

For selv om jeg var så uvel at jeg nesten måtte slenge meg over doskåla da jeg satt og ventet på at bedøvelsen skulle kicke inn, så tror jeg det var følelsene fra forrige gang som tok overtak. Panikken. Det har kommet mange nye i gjengen siden da, og det kan godt hende du lurer på når i alle dager jeg begynte å prate om neseoperasjoner – Men det kan vi takke fem nesebrudd og fem hjernerystelser for. Nesa mi var totalskadd før operasjonen for 1.5 år siden, og den første operasjonen var heftig. Ekstremt smertefull og blodig. Jeg gidder ikke å legge skjul på det, for det er det vondeste jeg har vært med på. Tiden etterpå også. Om du tilfeldigvis skal gjennom en korrigering av neseskilleveggen eller liknende selv av en eller annen grunn, så trenger du ikke å få hetta nå. Min måtte totalrenoveres, bokstavelig talt. Det ekke noe å hige etter. MEN! Det var verdt det, tross alt. 

Da jeg fikk beskjed om at vi kanskje måtte ha en lite inngrep til, så steilet jeg og visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Jeg har utsatt den to ganger, men nå måtte det gjøres. Det ene neseboret var pottetett, og allerede nå føles det bedre. Det sa jeg til legen som har fulgt med siden jeg var 13 år også, mens jeg fortsatt lå på bordet da han var ferdig. Hæ, var det ikke verre idag? Heldigvis ikke! Jeg er faktisk veldig letta, og veldig glad. Nå føles det litt ut som at jeg har vært på hardfylla og fått meg en rett i fleisen, men den slags pleier jo å gå over etter en dag eller to. Jeg begynner også å få igjen følelsen i ansiktet igjen og er som sagt bare veldig glad. Glad for at jeg forhåpentligvis får puste ordentlig… IGJEN 💛

Nå er det gjort, og her jeg ligger etter å ha sovet i timesvis så tenkte jeg å svare på noen spørsmål om hvor ting og tang er fra… Som for eksempel den beste hoodien jeg har:

Modellen VS meg:

HAHA! Du finner hoodien HER, og jeg har den både i rosa og sort.💕🖤

Det er også flere av dere som har lurt på hvor disse bøkene er fra! Chanel-boken finner du HER og Louis Vuitton-boken finner du HER. De er så fine å pynte opp med! 

Her har vi a igjen! I ført min favoritt t-skjorte. Har’n i sort og hvit, og det er som å gå med Balenciaga til fem prosent av prisen😅 Du finner de HER

Klikk HER for denne. Den skal jeg bruke til skjørt til sommeren også, og til å ha over skuldrene når det er varmt nok, til en jeans og sandaler 🖤

Nei, nå må denne kroppen legge seg på lading igjen. Eventuelle skrivefeil må tillates, for jeg orker ikke å lese gjennom idag, heh.

Jeg la akkurat på med C som var på vei til trening og det er vanvittig hvor fort tiden hjemme har gått. Fem uker borte fra hverandre er lenge, men snart er jeg der igjen… 

Jeg håper du har hatt en fin dag. Stor klem fra meg,

 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Nå er det gjort…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *