Video: Ukens spørsmål og svar!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️, YouTube

HEI GJENGEN! I dag har jeg svart på ukens spørsmål og svar på video. Jeg svarer blant annet på:

Hvorfor forteller du ikke hvem Mr. X er? Når skal du operere nesa? Hva er din faste månedslønn på? Hva heter din bestevenn og hvem er det? Hva tjener du på boka di? Hvor mange bøker har du solgt? Hvem ville du helst hatt med deg på en øde øy av Isabelle Eriksen og Martine Lunde? Nydelig og juicy, eller hva? Haha.

 

Abonner gjerne på kanalen min HER!

Jeg håper dere får en finfinfin søndag <3 Selv skal jeg snart hive meg i bilen for å dra avgårde for og spille en futsalkamp (igjen). Morro, slitsomt og veldig gøy. Jeg oppdaterer dere senere. Klem fra meg!

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Video: Ukens spørsmål og svar!

  1. Du er nydelig!!
    Men veldig dumt at videoen er uten tekst.. da jeg er døv så får ikke hørt hva du sier…

    Klem<3

    1. Hei, så hyggelig <3 Takk for tilbakemelding! Det skal jeg ta med meg videre og jeg skal se hva jeg får gjort med det. Jeg kan ikke love at jeg får det til med det aller første, men jeg skal forsøke å få det til så fort som mulig. Stor klem tilbake!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *