Pass, check. 

Penger, check. 

Solkrem, check. 

Bikini, check. 

Ettervekst, ikke check – Men samma det. 

Vi skal på FERIE, og det er helt nydelig. Jeg gleder meg SÅ! Kroppen er bleik og sår og hodet er tomt og fullt, og jeg er overbevist om at en uke på Mallorca kommer til å gjøre susen.

Jeg har gått på sparebluss den siste uken og jeg kjenner at sol, strand, fregner på nesa og en mobil på lydløs frister så mye at jeg kan begynne å grine her jeg sitter på flyplassen sammen med en haug av stressa folk med solhatter, sandaler og unger på slep.

Det holdt på å gå en kule varmt hjemme i natt, da C ikke fant passet sitt. Jeg telte til ti og kjente at jeg ikke orket å ofre en kalori på å bli gæren for det, og meddelte bare at det fikk være hans problem og at jeg reiser samme hva. Heldigvis fant han det etter å ha endevendt leiligheten og rotet i alt som kunne rotes i.

I en jakkelomme. Nei, jeg har ingen ytteligere kommentar😅

Familien til C har leilighet på Mallorca og vi gjorde det til en tradisjon i fjor at vi skal dra ned dit sammen med besteforeldrene til C. De er der nede allerede og jeg har fått væroppdateringer i hytt og gevær den siste uken, så forventingene er skyhøye. Haha!

Hadde det vært opp til meg så hadde den leiligheten hatt med meg å gjøre hver måned, men ettersom en av oss spiller hockey så kan jeg ta renna fart og drite i det. Men, nyte når man nyte kan! Og gjett om vi skal. Mommo, Beste, C og jeg. Herreguuuud, jeg får sommerfugler i den bleike magen! Jeg håper at C og jeg blir like bra besteforeldre som det de er.

Nå skal jeg dra med meg han som alltid skal gå på i siste liten inn på flyet. Jeg har en greie med at jeg elsker å kjøpe én skolebolle fra BIT når jeg skal på ferie, og jeg må innrømme at jeg er litt lei meg for at det ikke frister å jafse i seg verdens beste bolle før ni. Jeg veit jeg kommer til å angre i det sekundet jeg lander.

Og til alle nysgjerrige hockeyfans som tror at han er på prøvespill alle stedene vi skal reise, som deler det rundt og spekulerer: Han skal ikke på prøvespill for Mallorca IK. Dessverre. Det er faktisk fryktelig synd når jeg tenker meg om. Han kunne jo tross alt drevet med noe så jeg kunne sluppet å fryse.

Vi snakkes fra Mallorca ✈ Jeg håper lørdagen din blir finfinfin. Klem fra meg!

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Vi reiser til…

  1. Kos dere med de fine besteforeldrene. Har stått på sidelinja med de i alle år når Christian spilte fotball😊 hils så mye – håper du får brukt for den nye bikinien😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *