Vi flytter på oss!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hallooo og god mandag 💛

Status? Vel, leiligheten i Greenville står på hodet, vi holder på å pakke koffertene våre og vi har et fly som går i ettermiddag. Igjen. Yes! Vi har ventet i spenning den siste uken på hva som vil skje før jul etter forskjellige beskjeder, og i går kveld fikk C telefon om at han har blitt kalt opp igjen. Vi skal derfor tilbake til Ontario Reign i Los Angeles. 

Det er både spesielt og slitsomt å stå i den situasjonen vi gjør denne sesongen, men mest av alt så er det gøy, og viktig for C. Det blir vårt tredje besøk i LA denne sesongen, og det er mer enn vi hadde turt å håpe på. 

Så ja, nå er det LA som gjelder fremover. Hvor lenge vet vi ikke, men akkurat nå er jeg veldig glad for at vi ikke har kjøpt så mye som en julenisse i leiligheten i Greenville og at jeg utrolig nok er like trygg i LA som her. Vi har jo faktisk vært like mye der som i Greenville foreløpig. Julen blir annerledes i år, som alt annet denne sesongen, men vi står så støtt jeg tror man kan i det og vi har vært så forberedt på det at det egentlig ikke gjør noen ting. Det er tøft, men det er heldigvis vi også – Og C er en helt oppi alt det her. Jeg beundrer han stort for at han står så støtt i den kaotiske hverdagen som er nå, og at han i tillegg klarer å prestere som han gjør. Det ekke for pingler. 

Jeg ville bare oppdatere dere med hva som skjer og hvor vi er på vei! Nå skal jeg gjøre meg klar her, før vi reiser avgårde til flyplassen. Husk å følge meg på Instagram (@martine.halvs) for å henge med på reisen! 

Vi snakkes fra Los Angeles. Jeg gleder meg!

Klem fra meg, 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *