Rabattkode hos Ellos

Categories Inspirasjon

Reklame | Ellos

Hallo deilige desember og du ❤️

Her kommer det en aldri så liten rabattkode hos Ellos, og noen favoritter jeg gjerne vil tipse om! Rabattkoden er 445431 og gir
33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp og 5 % ekstra rabatt på nedsatte priser, ut 31.12. 

Jeg får jo ikke nok av hoodies, og jeg digger DENNE. Jeg digger også at den er stemplet med “A Better Choice”, som er et miljøstempel Ellos har laget. Det betyr at produktene er laget med hensyn til miljøet, gjennom mer miljøvennlige valg av materialer og bedre produksjonsprosesser med lavere ressursforbruk. For at et produkt på Ellos skal kunne klassifiseres som «A Better Choice», må materialsammensetningen bestå av minst 50 % bærekraftig materiale. Så tips! Se etter den grønne A Better Choice-stemplet om du behøver noe nytt og vil velge fornuftig. 

Den perfekte sorte genseren, alene, under en blazer, til jeans, skinnbukse eller til joggisen 🖤 Du finner den HER fra str. 34-52. 

Det samme med DENNE🖤 

Og DENNE. Den finnes i brun, sort og blå! Også A Better Choice. 

Denne fine genseren finner du HERog jeansen finner du HER 

Denne fine jakka er også A Better Choice og du finner den fra Str. 34-52 HER

Husk å oppgi rabattkoden 445431 for 33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp og for 5 % ekstra rabatt på nedsatte varer. Klikk deg inn HER for å komme www.ellos.no, for å titte og la deg inspirere av farger, antrekk og styles ❤️ Fortell meg gjerne hva du klikker hjem! 

Stor klem fra meg, 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *