Altså… Jeg er så kry at jeg knapt vet hvilket bein jeg skal stå på 💛 Snakk om å gå fra null til hundre på null komma niks a. Denne uken har mildt sagt vært turbulent, og full av følelser. Jeg satt med tårer i øynene da jeg fyrte av en sms til lillesøster på mandag, og spurte om hun ikke ville komme til LA i påsken. Jeg hadde nettopp fått vite at C skulle bort, og selv om det var mest spøk – Så var det litt alvor også. Det var jo det eneste jeg ville. Foruten om at C skulle bli værende her. 

Hun svarte selvfølgelig med et stort ja, men så snakket vi ikke noe mer om det. Ja, frem til jeg ringte pappa tirsdag kveld og sa at jeg mente alvor. Så når jeg våknet i går morges ringte jeg og sa at det bare var å pakke sekken, for at jeg hadde bestilt billetter. Jeg sa ordrett at det bare var å drite i bagasje, fordi jeg har alt som behøves. Jeg skal innrømme at jeg ikke hadde bestilt billettene da jeg ringte, men så fort da ble avstemt i andre enden at det var en sinnssyk (men strålende) ide, så trykket jeg bestill. Og ja, om bare noen timer lander verdens fineste besøk. Klyp meg i armen sier bare jeg!! 

For to dager siden gikk jeg på Target med C og sa at jeg hadde gjort alt for at familien kunne være her nå, og jaggu… Nei, jeg gleder meg så. Store deler av familien var her jo i jula, men LA viser seg fra en helt annen side nå, med godt over 30 varmegrader og strålende sol. Det skal bli skikkelig fint å få vise dem det også, og skape enda flere minner i minneboka. 

Så ja, nå veit dere det. Selv om det er leit at C og jeg ikke er sammen akkurat nå, så lider jeg ingen nød allikevel. Tenk det! Og nå får vi sittet og heiet på C gjennom TV-skjermen sammen. Og en ting er at det betyr mye for meg, en annen ting er at det betyr mye for han. Som han sa selv betydde det alt akkurat nå, og det gjør faktisk det. Både for han, meg og oss. Og selv om jeg har klart meg aleine mange ganger før, både her og der, så vet jeg at det gir han litt ekstra arbeidsro når han vet at jeg har det som plommen i egget. Dette kunne med andre ord ikke klaffet bedre, og jeg har aldri vært gladere for påskeferie 😂💛

Snakkes snart. Stor og varm klem fra meg til deg, 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *