Ukens spørsmål og svar

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

HEI PÅ DERE 💛

Nå er det jaggu lenge siden jeg har svart på spørsmål her inne. Instagram tok liksom over den ukentlige spørsmålsrunden, men i dag så tenkte jeg at det var på tide å blåse litt støv av den gamle rutinen. Hvert fall for denne gang, hehe. 

Hvordan har du det?

Jeg har det bra! Jeg trives veldig godt med hvordan livet mitt er, hvor jeg er i livet og med hva jeg gjør. Jeg er vel neppe alene om å glede meg til en friskere verden, og det er mye jeg lengter etter, men jeg har det nok bedre nå enn på lenge. Det hører nok sammen med at jeg er hjemme igjen, at jeg har landet her nå og at jeg føler at jeg har mer kontroll her, enn alene i Stockholm. 

Hvorfor har dere flyttet hjem igjen?

Det er sånn det funker! Hockeysesongen varer ikke hele året, og når det ikke er sesong så er vi hjemme. Nå er kontrakten til C over, så nå vet vi ikke hvor vi skal til høsten enda…

Tenker du noen gang over at du kan være et dårlig forbilde fordi du for eksempel bruker selvbruning?

Det at jeg synes at du og jeg er bra nok som vi er, er ikke et synonym på at jeg ikke synes du skal ta vare på deg selv eller gjøre det som gjør at du føler deg best mulig 🤍 

Om jeg skal ha EN digg BH, hvilken anbefaler du?

DENNE eller DENNE

Om jeg skal ha en digg stringtruse, hvilken anbefaler du?

Hehe, jeg klarer nesten ikke å velge. Det får bli to her også hehe! DENNE og DENNE. Okei da, en siste! DENNE

Hvordan takler du at C er så mye borte?

Nå skal han snart bort i flere uker, og for å være helt ærlig så har jeg ikke noe annet valg enn å takle det. Jeg har vel egentlig bare bestemt meg for at jeg ikke gidder å verken grue meg eller henge mer med hodet enn nødvendig, for det er bare sånn det er. Han er borte fordi han lever drømmen sin, og jeg nekter å sitte hjemme og være negativ til det. Jeg har mitt, lærer ekstremt mye av det og jeg vet hva jeg har valgt å bli med på. Det hjelper verken han eller meg at jeg sutrer eller klager, selv om det kan bli litt mye til tider og det er ikke for evig – Men det er vi, håper jeg. Og det beste? At jeg alltid blir nyforelska når han kommer hjem igjen, hehe. 

Hva synes du om at Isabel Raad og andre influensere har reist under pandemien?

Jeg kan forstå hvordan det kan rive i hjerte over å ikke få se sine nære og kjære, og behovet for å se de. Jeg satt jo selv stuck i Stockholm uten å kunne se familien min i altfor mange måneder og jeg veit at det er fryktelig mange som knapt kan huske sist de fikk se både kjæresten sin og familien sin. Jeg hadde på et tidspunkt der gjort nesten alt for å treffe familien min en time i en grøftekant, heh. Det jeg derimot ikke kan forstå er de som har reist for å reise og med en holdning om at «jeg» fortjener det, og da tenker jeg ikke på flytting. Det har ikke vært tiden for å reise det siste året, og jeg synes det er svært uheldig med de som jeg har opplevd at har gitt beng i hele situasjonen. Jeg har til og med landet på Gardermoen selv (jobb i høst da det var lov) og møtt en influenser som hadde vært på unødvendig fritidsreise som valgte å ikke teste seg, men jeg har også truffet guttegjenger på Arlanda som var lei av å ikke reise og reiste en tur til Stockholm, for å slippe korona litt. Dette har gjeldt mange flere enn influensere, problemet med det har er vel bare at de har dratt med seg innhold og oppmerksomhet på tur, og at det har vært jævla irriterende for de fleste å sitte og se på. MEN! reising under pandemien hakke utelukkende vært et influenserproblem, det har bare vært synlig. La oss bare håpe at ingen har dratt med seg korona også…….

Ingen har verken hatt eller har noe mer rett enn noen andre her, og hvem faen skulle vel ikke levd i luksus i sydenland noen uker a. Håper vi kan reise så mye vi vil snart alle sammen jeg ❤️

Har du tatovering? 

Nei, det har jeg ikke! Jeg har egentlig aldri hatt så veldig lyst på det heller, men man skal aldri si aldri. 

Hvor er den hvite favorittgenseren din fra? 

Du finner den HER og nå er den på 30 %. BESTE genseren jeg har, uten om GUTS, hehe! 

Hvor mye tjener en gjennomsnitlig influenser i måneden?

Spør du meg, så spør jeg deg! Jeg er faktisk ikke sikker jeg, og jeg vet liksom ikke hva en “gjennomsnitlig” influenser er heller. Jeg veit hvert fall at det ikke alltid er den med flest følgere som tjener mest og at jeg synes det er dritkult at det er så mange (spesielt damer) som lykkes med det de driver med, at de driver store firmaer og blir noen råtasser av noen businesskvinner. Det er ikke alltid noe man ser, men det er mange av de – Og jeg er dritimponert! 

Kan du linke til womanizeren igjen? 

KLART JEG KAN! Du finner herligheten HER

Er dere forlovet????

Hva tenker du om influensere som flasher penger? 

Det er så innmari mye jeg kan tenke på, og at en influenser ønsker å vise frem dyre kjøp, vesker og annen luksus er ikke en av de tingene jeg velger å bruke så mye tid på. Jeg heier på folk som får det til jeg, som driver vellykkede bedrifter og som jobber på, og hva folk velger å bruke lønna si på – Uavhengig av hva man jobber med, får være opp til dem. Og en litta digresjon… Reagerer vi på det om for eksempel profesjonelle fotballspillere legger ut bilder med sin luksus, eller gjør vi det bare fordi det ofte er unge kvinner? BARE EN TANKE! 

Snuser du?

NOOOP!

Når kommer det nyheter fra GUTS?

Det min venn, det kommer veldig snart og det er såååååå kult det som kommer!!! Vi har fortsatt noen andre godbiter inne som du kan sjekke ut HER

Har dere lyst på barn?

Ja, vi har veldig lyst på barn og vi håper at vi er så heldige at vi kan få det. Om ikke vi skulle være det, så skal vi ha et hus fylt med masse latter, kjærlighet og glade kids uansett ❤️ 

Jeg håper at søndagen din blir like fin som det du er! Sender en cyber-klem herfra. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *