20 % RABATT PÅ NELLY

Categories Inspirasjon

HEI OG GOD LØRDAG 💛

Jeg tenkte å stikke innom for å fortelle dere at du nå får 20 % rabatt på nesten ALT fra Nelly ved kjøp av minst to produkter når du bruker koden MARTINE20.

Jeg tenkte også at jeg skulle dele noen av mine favoritter, to og to – I tilfelle du trenger litt inspirasjon fra denne dama. Om du har lyst til å titte fritt, så kan du jo klikke deg rett inn på Nelly HER. En ting er hvert fall sikkert, og det er at det er så mye fint at man nesten kan bli svimmel, hehe! Jeg skal hvert fall prøve å holde tunga rett i munn og varte opp med noen favoritter og noe av det jeg tenkte å klikke hjem nå i helgen…

Perfekt oversized skjorte HER – Blusen HER

JEANS NR. 1 HER – JEANS NR. 2 HER 

Mine favorittsneakers finner du HER (anbefaler å gå opp en størrelse) – Pumps HER 

Setter finner du HER (bla ned på siden for shortsen) – Tøflene vinner du HER 

Buksa HER – Tøflene HER

Bikini overdel HER – Bikini underdel HER

Om du digger noe av dette eller om du finner noen egne favoritter: Husk på bruke koden MARTINE20 om du klikker hjem mer enn to ting fra Nelly sine merker, de neste 48 timene 💛 

Jeg håper lørdagen din blir finfin og at sola skinner der hvor du er også! Stor klem fra meg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *