Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

– Buksa mi finner du HER til 159,- 

GOD TIRSDAG 💛

✗ Jeg håper det været som er nå varer for alltid, og at om det krever en forandring at det bare går oppover. Gurimalla for en vitamininnsprøytning a gitt! Jeg blir jo et nytt menneske med litt sol i fleisen, vårsko og fuglekvitter. 

✗ Jeg må si at jeg gleder meg noe inni hampen til Asker kommune åpner igjen. Det har vært rart å skulle flytte inn og innrede et hjem uten å omtrent ha vært i en eneste butikk, og det tingene som mangler nå skal de lokale butikkene for i kassa si. Småtingene som ny stekepanne, kleshengere og stekespade er liksom et tiltak å bestille på nett, selv om det er enkelt. Jeg hører selv at tiltak og enkelt kanskje ikke hører samme i samme setning, men det er sånn det føles. Håper det og alt annet åpner snart! Altså, bare det å kunne gå på restaurant liksom! Men, mest av alt så håper jeg at verden snart blir frisk. At alle som ønsker det blir tilbudt vaksine. At vi kan leve som vi vil, uten munnbind, sykdom og restriksjoner.

✗ OM ikke du har sikret deg livets beste truser å trene med, så kan du klikke HER. Jeg tør nesten å garantere at du ikke vil angre! De er like digge når man ikke trener altså, men om du er en som svetter fælt, som irriterer deg over at trusa krøller seg eller at det gnisser, eller hvem vet hvordan trøbbel en ubehagelig truse kan forårsake på trening: Kjøp den, du vil ikke angre! 😂

✗ Jeg lurer på hva de som nekter å bruke munnbind (tenker ikke på de som gjør det av diverse medisinske årsaker for eksempel) gjør når de for eksempel skal inn et sted der det er påbudt med munnbind. Tisser de i veikanten i stedet for inne på bensinstasjonen? Betaler de ekstra for å få pakkene levert på døra, i stedet for til postkontoret? Dropper de å klippe seg? Handle mat i rushen? Ta kollektivt? 

✗ Jeg tenkte jeg bare skulle nevne at den hårtrimmeren, eller hva jeg nå skal kalle den, som jeg viste frem på Snapchat for noen uker siden (OG SOM JEG HAR ROTET BORT I FLYTTEKAOSET!!!!) er på 60 %. Den er supersmart til fjerne hår fra for eksempel ansikt, nakke, bryster armhuler, bikini linje etc. Om ikke jeg finner min, må jeg bestille en ny 😂 Du finner den HER

✗ Jeg fikk hjem den nyeste kolleksjonen til mitt elskede GUTS idag, og altså… DET ER SÅ KULT! Jeg gleder meg så, så, så til å vise dere det. Jeg gleder meg faktisk så mye at jeg nesten ikke kan vente!

✗ Jeg holdt på å svime av da hun som står bak favoritt interiørkontoen min på Instagram kommenterte den sjukt fine fruktskåla vår, aka min, her om dagen. Lite visste jeg at nettshoppinga jeg gjorde rett før jul etter midnatt skulle slå an så godt i innboksen heller, hehe. Du finner den HER

✗ C reiser til Danmark på landslagssamling på fredag, og kan bli borte… Lenge. Jeg har egentlig ikke forholdt meg til det før det kom kastende over meg på søndag. Det føles heldigvis litt greiere idag, og jeg har jo noen dager til å tøffe meg opp på. Jeg er sjeleglad for at vi har fått lande litt og komme inn i hverdagen her hjemme før han skal dra, for det sto egentlig ikke på planen. Men! Han må jobbe, og sånn er det bare. 

✗ Vaksinen funker folkens. Tenk på på det! Selv om det føles ut som at det går fryktelig trått, så jubler jeg over at besteforeldrene våre har fått første dose og at det viser seg at den er effektiv mot smitte. Hurra for det! 

✗ Jeg holder på med en del i kulissene om dagen. Det er som at jeg er full av energi, samtidig som jeg er helt tom. Mye står på spill, jeg har nettopp levert noe dødsspennende og tankene er på høygir 24/7. Kjipt som det er så kan jeg ikke si noe som helst akkurat nå, men jeg vil si en ting: Gjør det. Ta sjansen. Grip mulighet. Våg å satse. Stol på magefølelsen. 

Klem fra meg! 

2 kommentarer

2 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

  1. Fra en som ikke nekter, men som sjeldent får til å bruke munnbind pga. mye angst:
    * drar aldri langt nok hjemmefra til å ikke kunne gå hjem igjen for å gå på do…
    * går ikke på butikken lenger.
    * bestiller pakker helt hjem for å unngå å måtte hente på butikken.
    * tar kun kollektiv for å rekke viktige avtaler – og kun hvis det er få nok til å kunne klare å holde avstand.
    * klipper håret selv, det ser helt jævlig ut.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *