Skjortejakke HER – Tights HER 

Hei mandag og hei på deg!

Jeg tenkte kanskje det er på tide å dra frem uken som gikk-spalten igjen, jeg? DET er lenge siden sist for å si det sånn! Jeg skrev jo det fast hver mandag i en liten evighet, og nå funderer jeg litt på om jeg kanskje skal dra i gang igjen? Jeg stemmer ja!

💛💛💛

Ukens serie:

Jeg runna Love Is Blind forrige uke, og jeg tror muligens at jeg ikke hadde sett det om det ikke var for at jeg har så mye tid til overs om dagen. Jeg digga det jeg! Det er den første utlandske realityserien jeg noen gang har sett og jeg må ærlig innrømme at jeg er imponert, haha.

Ukens film:

Jeg har verken sett Bølgen, Skjelvet eller Tunnelen tidligere, men på lørdag så vi Tunnelen og jeg ble veldig positiv overrasket jeg! Den er absolutt verdt å se enten alene eller med familien i påsken.

Ukens cravings: 

Gi meg Stratos med karamell a! Helst hver dag. Det er altså så digg at jeg får vann i munn bare av å tenke på det. NAAAAM!

Ukens nedtur:

Hmm… Jeg tror det må være at jeg var i skikkelig dårlig humør i spesielt starten av forrige uke. Jeg var gretten, misfornøyd og lei, var irritert på C uten at han hadde gjort noe, krangla med både han og meg selv og ja. Heldigvis er jeg ferdig med det nå😅

Ukens opptur:

WIII! Det kan jeg faktisk ikke si enda, men gurimalla så fornøyd jeg er. Det er ikke alle de nærmeste som vet det enda, og de må nesten få vite det først, hehe. Forteller det i løpet av uka💕

Ukens DIGG:

Vi testet isene over og hva gir du meg a! Hvor har disse isene vært i hele mitt liv?! NAM, NAM, NAM. Jeg klarte ikke å bestemme meg for hvilke av de som var best, men de var himmelske. Det var egentlig aldri meningen å bruke det bildet noe annet sted enn i familiechatten, haha!

Ukens favorittplagg:

Det blir DENNE buksa. Ingen over, ingen ved siden av. Jeg har den faktisk på meg i skrivende stund også😂👇🏻

Ukens bok: 

Jeg slukte Chicks o’hoi for noen år siden og digga den. Nå har jeg skaffet med oppfølgeren som heter Et siste PS; en norsk jentes bekjennelser. Jeg har foreløpig bare lest seks sider, men noe sier meg at jeg kommer til å digge den like mye som den forrige… Og jeg er bare litt nysgjerrig på hvem forfatteren er, hehe!

Ukens ønskeliste: 

Vi trenger et nytt sett med sengetøy, og jeg sikler på disse… Jeg trodde liksom aldri at sengetøy var noe jeg skulle ønske meg, men wooops!

GRØNTHVITTBEIGE

Jeg håper både uken som gikk var bra, at dagen i dag har vært bra og at uken som kommer blir enda bedre!

Nå skal jeg mekke taco til i kveld før jeg sovner i sofaen her. Jeg har løpt på tur med lillesøs i dag og selv om stoltheten min svir litt når jeg sier det… Jeg er kaputt😂

Klem fra meg!

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Uken som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *