Spørsmål og svar

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Reklame | Inneholder annonselenker

God morgen og god søndag💛

Jeg tviholder på den digge søndagsfølelsen, selv om dagene flyter ganske greit om dagen. Jeg tviholder vel egentlig på alt som minner meg om en nogenlunde normal hverdag, sånn når jeg tenker meg om😂

Nå er det klart for ukens spørsmål og svar, enda en ting jeg tviholder i, hehe!

Hvordan har du det?

Jeg har det helt greit, ikke noe mer og ikke noe mindre. Jeg syntes det er noen rare, kjipe og teite dager, samtidig så er det veldig mye fint og bra også. Det veier jo liksom opp for alt det som ikke er så kult! Jeg er mye stressa, litt mye alene (hehe) og tenker noe innigranskauen, men det går bra. Kanskje jeg bare har godt av det💘

Tjener du mindre nå enn du vanligvis gjør?

Ja, det gjør jeg! Jeg har det fortsatt veldig fint, men jeg merker godt ting ikke er som de pleier.

Hva syntes du om Isabel Raad? 

Jeg kjenner hun ikke privat, men jeg liker Isabel og har stor respekt for hvem hun er og den jobben hun legger ned! Du kan si hva du vil om både hun og andre influensere, men makan som mange av (tillater meg å skrive oss) jobber og står på!

Hva er favorittbloggen din? 

Jeg titter ofte innom både her og der, men de jeg leser relativt fast er Maja Nilsson, Ida Wullf, Eirin Kristiansen og ja, de jeg følger på Instagram egentlig💘

Hvilken av episodene i podden din er favoritten din?

Oi, det vet jeg faktisk ikke. I og med at det er forskjellige temaer så er det vanskelig å velge, fordi det er så mange episoder under forskjellige temaer som er skikkelig fine. Hmm… Jeg tror liksom jeg kunne sagt en i dag, og en annen i morgen, fordi det kommer sånn an på hva jeg både ønsker og trenger den dagen. En ting er hvert fall sikkert, og det er at det er skikkelig mange sterke, viktige og fine historier der!

Hvilke podder hører du på, og har du noen anbefalinger?

Altså, ALLE favorittpodkastene mine blir lagt ned?! Jeg skjønner ikke hva som skjer. Eller jo, jeg skjønner greia, men det er grisekjedelig. Akkurat nå så hører jeg nesten hver uke på Harm & Hegseth, jeg titter innom noen svenske podder her og der, hører ofte norske, men ingen fast. Forsvaret sin podkast og Baneheia er veldig bra! Tar meg selv i at jeg ikke er så mye til hjelp her, men kom gjerne med tips – For jeg trenger minst tre nye favoritter😂

Er det ikke litt rart at du har fått stelt neglene dine i denne perioden?

Om du kaller den gamle neglelakken jeg slang på her om dagen for å stelle neglene mine så tar jeg det nærmest som et kompliment. Om du tar med deg de halvveis oransje øyenbryna mine også, så kan vi vel konstantere at alle regler selvfølgelig gjelder for meg også😂

Er det noe som har irritert deg skikkelig denne uka?

Hehe, oh yes. Det er faktisk flere ting, men det som har gjort meg desidert mest forbanna er når folk har et behov for å liksom jekke ned andre. Jeg vet at hater er et sterkt ord, men jeg tror faktisk at jeg hater når folk skal heve seg selv ved å tråkke på andre. Ta for eksempel jobben til C. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger han har fått høre at jobben hans er så digg fordi han bare chiller, gjør som han vil og kan sitte i sofaen, samtidig som folk da er veldig flinke til å si at “du skulle vært en dag på jobben min du, DA hadde du vært sliten da. JEG ER NEMLIG SÅ JÆVLA FLINK OG HAR DET MYE VERRE ENN DEG. Haha, skjønner du hva jeg mener?

Slutt å trekke ned andre for å fremme deg sjæl, du veit da søren hvordan eller hva noen andre gjør, drit nå i hvordan andre lever sitt liv og slutt å tro at du er bedre enn noen. Det viktigste er vel at man driver med noe med syntes er ålreit, og at man får det til å gå rundt? Forresten! Det hadde vært fint om han kunne vært litt mer hjemme og chilla litt mer i sofaen. Dust.

Takk for meg😂

Hvilke serier ser du på nå?

Vi har nettopp sett ferdig Før Vi Dør, nå ser jeg Love Is Blind og har veldig lyst til å ta fatt på Toy Boy. Jeg ser ALDRI på serier alene, men i disse dager så må jeg jo bare! Vi ser også på Aldri Voksen + Eagles!

Kan du tipse om noen gode treningstightsen?

Of course! Jeg kan lage et innlegg på det, men DENNE bruker jeg mye og DENNE er på topp tre favoritter!

Shallabais👋🏻💛

2 kommentarer

2 thoughts on “Spørsmål og svar

  1. God påske!

    Begynte å høre podkasten din denne uka. Må si jeg har hørt nesten alle episodene. Synes du tar opp mye bra og flere spennende temaer. Du gjør noe annerledes med din og det er utrolig bra. Tenkte jeg måtte gi et hint og positiv feedback. En episode som jeg synes virkelig var spennende var Veronica Orderud. Husker saken godt på 90-tallet og hun kom frem som en utrolig lun og god person i den episoden 😊 Stå på videre 😁👍🏻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *