Ukas ønskeliste…

Categories Ukas Ønskeliste 👠

Hei og velkommen til ukas ønskeliste!

Altså, er ikke det litt hyggelig a? Haha. Innimellom fjas, kjas, kjefting og tullball så er jeg jo oversnittet glad i klær, mote og dilldall. Ikke det at det aaaaalltid ser sånn ut, hehe:

Jeg tenkte derfor at jeg rett og slett skal begynne med en ny spalte som heter ukas ønskeliste, om jeg ikke finner på et bedre navn underveis😂 Jeg syntes jo det er SÅ stas å kunne spre om meg med litt inspirasjon og at jeg får noe ut av all siklinga jeg holder på med mens jeg skroller meg rundt i alle verdens nettbutikker, haha!

Så ja: Her kommer ukas ønskeliste:

Nr. 1Nr. 2Nr. 3Nr. 4

Nr. 1 Nr. 2Nr. 3Nr. 4

Nr. 1Nr. 2Nr. 3Nr. 4

Er det noe du likte spesielt godt?

Jeg håper du får en fin lørdag. STOOOOR KLEM!

7 kommentarer

7 thoughts on “Ukas ønskeliste…

  1. Hei! Vet du om det finnes mom jeans/boyfriend jeans med stretch og ikke bomull? Bomull blir for hardt og stivt stoff for meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *