Ukas ønskeliste!

Categories Ukas Ønskeliste 👠

God lørdag til deg💛 Her kommer ukas ønskeliste, med alt fra ny mascara, ny joggis og litt til. Jeg har jo egentlig ikke brukt mascara på seks år, men nå som jeg har kvittet meg med vippene mine så er det jo på tide å kanskje begynne igjen! Men ja, her kommer det en liten haug av fine og kule ting:

Mascara HER – Concealer HER – Eyeliner HER – Foundation HER

Hvit t-skjorte HER – Svart shorts HER – Grå hoodie HER – Grå joggis HER

Beige kjole HER (den har jeg allerde kjøpt, hehe) – Sneakers HER

Sort kjole HER – Sorte sko HER

Ha en fin dag! Klem i fleng, selv om jeg fortsatt ikke har peiling på hva det betyr. Om du veit så setter jeg pris på om du kan fortelle meg det😂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *