Det er på tide å si tusen takk

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️, Tanker 💭

Hei fra… blåsbortland. Rettere sagt Danmark. Eller, København, for å være helt presis 👋🏼

Jeg krasjlandet nettopp i hotellsenga etter en lang dag på farta og etter å ha vært i et møte i timesvis. Jeg tenkte at jeg skulle stikke innom, fortelle hvor jeg er, hvorfor jeg er her og ikke minst si takk.

Utenfor hotellvinduet kan jeg titte bort til tivoliet i København. Jeg er her på en jobb og jeg skal være her frem til onsdag. Jeg skal ta dere med på dagen min i morgen, så følg med på Instagram (Martine.halvs). Jeg tror det kan bli skikkelig gøy, og ganske flaut, hehe!

Jeg må ærlig innrømme at det er stas å få lov til å gjøre ting som dette, fordi jeg er meg og fordi jeg står for de tingene jeg gjør. Det er skikkelig kult at jeg får muligheten til å jobbe med internasjonale firmaer og at de faktisk syntes følgerne mine er så kule, at de har lyst til å bruke meg for og nå ut med et budskap. KULT! Det høres kanskje teit ut, men det er faktisk sånn det er.

Jeg er skikkelig takknemlig her jeg ligger med en døbbet dansk film i bakgrunnen og vifta på full speed.

Jeg er stolt og jeg er rørt. Jeg er takknemlig over alt jeg lærer hver dag, alle menneskene jeg er så heldig å få treffe og ikke minst lære å kjenne. Jeg er stolt over hva jeg får til, av at jeg når målene mine og av hvem jeg er.

Jeg er rørt over hvor mange fine mennesker det er som heier på meg, som vil andre godt og som gjør sitt ytterste for andre.

Egentlig kjenner jeg bare på en eneste stor takknemlighet. TAKK for at jeg får lov til å drive med det jeg gjør, TAKK til alle som lærer meg noe hver eneste dag, TAKK til alle som får meg til å le, TAKK til alle som ser meg og TAKK til alle som står meg nære.

… Takk til du som støtter meg!

… Takk til du som deler dine innerste tanker og følelser!

… Takk til du som stiller spørsmål og som kommer med gode ideer!

… Takk til du som har troa på meg og som forteller meg det!

… Takk til du som kommer bort og gir meg en klem. Sent lørdag kveld så møtte jeg en jente som fikk meg til å gråte, for jeg trengte den klemmen så sårt!

… Takk til du som sprer glede, gir komplimenter og sier fine ting til meg og i mine kanaler. Ja, og til andre!

… Takk til du som er på laget mitt og som en en del av min gjeng.

Jeg setter så stor pris på dere alle og enhver, og vit at jeg ser dere, lytter til dere og bryr meg – Enormt. Tusen takk for at dere er så bra og for at dere gidder å følge meg gjennom tykt og tynt. Tusen takk for at dere er med på å mene, dele og gjøre verden til et litt bedre sted!

Tusen, tusen takk fra en veldig takknemlig Martine!

Vi snakkes fra blåsbortland i morgen. Husk å ta vare på deg selv 💛

4 kommentarer

4 thoughts on “Det er på tide å si tusen takk

  1. Tak for at du er skide go til at fortælle hvordan det er at være menneske og for at du fokuserer på andre ting end udseende… Tak for at du er ægte🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *