Hei dere 💛

Først og fremst: Tusen, tusen takk for alle fine kommentarer og meldinger jeg fikk etter forrige innlegg. Det betyr enormt og jeg setter umåtelig stor pris på det.

Det blir liksom litt enklere å ha det kjipt når man vet at man ikke er alene, og hvor heldig er ikke jeg som har en gigantisk heiagjeng bestående av så mange flotte, inspirerende og fantastiske mennesker?!

I skrivende stund så ligger jeg i senga mi hjemme i det nye huset til mamma og pappa. Det gjorde jeg også forrige lørdag, og den natten sov jeg ikke et eneste sekund og jeg bare gråt. Heldigvis så føler jeg meg bedre nå enn da, så det går rett vei. YES!

Planen i dag er å bare være. Jeg skal henge med mamma, kanskje gidde å sminke meg, kanskje ikke, så skal jeg på besøk til tanta mi og henge litt med familien.

Jeg tenkte jeg skulle svare på ukens spørsmål og svar i morgen, og kanskje få svart på noe av det dere lurer på.

Jeg ville egentlig bare stikke innom å si takk og si at det går fint etter omstendighetene. Nå skal jeg logge av resten av dagen, røske tak i smilebåndet og bare være.

Jeg håper at dere får en fin lørdag og at det skjer noe som gjør deg glad!

Stor og takknemlig klem fra meg❤️

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *