Jeg vil ikke lyve for dere lenger

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg har sittet og stirret inn i skjermen altfor lenge nå, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive eller hva jeg skal si.

Jeg kunne egentlig ønske at jeg kunne skrive om noe fint som hadde skjedd idag, om hva jeg skal neste uke eller om noe jeg gleder meg til, men sannheten er at jeg akkurat nå har mer enn nok med å være her. Sannheten er at jeg ikke har det så veldig bra akkurat nå og jeg har brukt mer tid på å grine enn å le de siste dagene.

Det er vanskelig å ha en blogg når livet ikke smiler, spesielt når jeg verken kan eller vil sette ord på hva det er som skjer. Det er vanskelig når jeg har mer enn nok med å håndtere det med meg selv og med mine aller nærmeste. Det er vanskelig når jeg ikke har peiling på hva jeg skal si.

Men, er det noe jeg er opptatt av så er det at det er greit å ikke alltid være på topp. Det er menneskelig å ha det kjipt av og til. Det er greit å grine.

Det er bare litt lettere å si det til alle andre, enn å gjøre det selv. Sånn er det med alt. 

Akkurat i kveld og akkurat nå så kan jeg ikke late som og jeg kan ikke si at ting er mye bedre enn det de er. Jeg klarer det rett og slett ikke. Så jeg skal logge av, bare være og sørge for at morgendagen blir best mulig, selv om livet suger ganske hardt akkurat nå.

Jeg skal brette opp arma, komme meg gjennom dette og minne meg selv på at jeg lærer noe av dette også.

Når du står med dritt opp til halsen, så hjelper det ikke å henge med huet, eller hva?! 💪🏼

Jeg sender en klem til alle som behøver en, og håper dere sender en tilbake🖤

19 kommentarer

19 thoughts on “Jeg vil ikke lyve for dere lenger

  1. Sender deg en varm klem, og et håp om at det blir mer latter en tårer etter hvert. Livet er ikke alltid lett, og det er helt greit, selv om det er skikkelig kjipt når man er midt i det. Men bedre blir det, og det å åpne seg i tunge tider er så utrolig viktig. Stå på, gråt til det er tomt for tårer, legg deg på sofaen og finn en feelgood serie, ta i mot hjelp og støtte fra de rundt deg, og hei på deg selv. <3

  2. Ikke vær lei deg 🙁 Vi alle har dårlige tider, det er veldig trist å lese at du ikke har det bra.. Prøv og rett fokus mot noe positivt, dessverre så har de fleste av oss tunge tider, noen ganger kan man ikke gjøre noe med det. Men jeg anbefaler at du finner noe som kan distrahere tankene dine over til noe positivt 🙂

    1. Lagret dette sitatet av deg på mobilen til en dag jeg trenger det. Jeg synes det er så fint. Og nå virker det som du kan trenge det: «Jeg har aldri hatt det så fint som jeg har det akkurat nå. Livet er liksom litt ekstra fint nå, og for første gang så klarer jeg å bare nyte det. Det blir veldig fint å tenke på når livet krangler litt neste gang. Hvor fint det kan være liksom.»

      Minn deg selv på hvor fint du kan ha det.

  3. Eg sender deg masse styrke klemmar. Eg veit so altfor godt korleis dei kipe dagane er. Men det er alltid ein dag etterpå der man kan håpe at alt er bedre.

  4. Mange klemmer tilbake til deg🥰 Husk at det kommer gode dager, og at du ikke er alene♥️ og det er helt greit og ha noen dager hvor man ikke er på topp!

  5. Sender deg en stooor klem og en god pakke kjærlighet. Takk for at du er så ærlig om alt. Jeg håper jeg får en datter som ser opp til deg, slik som jeg gjør. Du er et sunt forbilde.

  6. Mange gode klemmer er sendt din vei vennen.
    Noen dager er det faktisk lov å si at det suger.
    Du komme sterkere tilbake vennen,det vet jeg 😍💪

    Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *