Bak fasaden med Treningsfrue

Categories Podkast 🎧

Hun er influenser. Foredragsholder. Blogger. Forfatter. Personlig trener. Lista er lang.

På mange måter er hun også perfekt. Hvert fall i mine øyne. Hun er topptrent, hun har langt over hundretusenvis av følgere på sosiale medier, hun har to flotte barn, hun er gift med drømmemannen, hun bor i et fantastisk hus og hun er smellvakker.

Jeg tror kanskje ikke at jeg er den eneste som ser på Treningsfrue, eller Camilla som hun heter, med stjerner i øynene. For på mange måter er nok Camilla det de aller fleste kan tenke seg. Hvert fall utad.

Hver eneste dag motiverer og inspirerer Camilla sine følgere til å trene, hun deler treningsøkter, oppskrifter og hun motiverer. Stort sett alltid med et smil om munnen.

Jeg er heldig å ha kjent Camilla i flere år og jeg kan skrive under på at hun er fantastisk. Men, jeg lurer også litt på om Camilla er så perfekt som det virker som. Har hun noen dårlige dager? Perioder? Hender det at hun dropper trening for å ligge i sofaen?

Hva er hennes beste treningstips? Hvorfor begynte hun egentlig med trening i det hele tatt? Og hvem er Treningsfrue, sånn bak Instagrammen, det store smilet og den topptrente kroppen?

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤

Og om du vil: HER kan du se meg gjeste Garasjeduellen hos Camilla 💪🏻

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Bak fasaden med Treningsfrue

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *