Torsdag, treningstightser og tips!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️, Inspirasjon

– Tightsen min finner du HER & sports-BHen min HER – 

Gooood…. TORSDAG!

Er det bare jeg som går surr i dagene? Jeg vet ikke en gang hvilken dag jeg trodde at det var tidligere i dag, men torsdag trodde jeg hvert fall ikke at det var 😂

Hvordan har dere det? Jeg må ærlig innrømme at jeg føler meg litt rar i dag, og jeg har ikke hatt få rare dager i det siste. Jeg er neppe alene om det, og for min del så kommer de teite følelsene litt annen hver dag. Det er rart med en annerledes hverdag, det er vanskelig at det er så mye som er uvisst og jeg syntes at det er utfordrende å ikke ha kontroll. Men, det blir bra, og jeg håper at det blir det fort som søren💕

En ting som hvert fall har holdt meg gående alle disse ukene har vært frisk luft og trening. Jeg takker høyere makter for at jeg har hatt motivasjon til det, til tross for at den ikke har vært helt tilstedeværende hver dag, haha!

Jeg har ikke planer om å være hun som skal gi deg som ikke har hatt på deg joggeskoa en eneste gang eller som ikke har hatt litt motivasjon i lilletåa en gang, dårlig samvittighet for at du ikke rikka verken nok eller noe som helst på kroppen, bare så du veit det. Jeg håper allikevel at litt tips til fint, digg og bra treningstightser er av interesse, enten om du bruker treningstightsen til å vaske, se på TV eller løpe maraton i.

Noe av det jeg får mest spørsmål om er om jeg kan tipse om noen bra treningstightser, og til tross for at jeg stort sett lever i det, så syntes jeg det er vanskelig å finne de som sitter bra, ikke sklir av rumpa bare jeg nyser og som jeg føler meg fin i. Men, jeg har heldigvis funnet noen som hvert fall funker for meg!

Ja, også har jeg innsett at de duger til hvert sitt bruk, haha.

Nr. 1Nr. 2Nr. 3

 

Nr. 1Nr. 2Nr. 3

Jeg er også veldig glad i tightsen min fra Balion, og 2XU, selv om den har hull på begge knærne, hehe.

Nå skal jeg hoppe i et litt annet treningstøy, nemlig fotballklærne mine! Vi hadde første fotballtrening på tirsdag, og det var helt nydelig å være i gang igjen. Det blir jo litt rart ettersom vi verken kan være nære hverandre, mer enn fem stykker i samme øvelse, ikke kan nikke eller skyte på keeper – For eksempel, men det er bedre enn ingenting. OG! Ankelen min spiller foreløpig på lag, og det kunne jeg ikke vært mer fornøyd med.

Forresten! Om du digger Hvite Gutter like mye som meg, så kan jeg glede deg med at det har kommet ut nye episoder på Dplay👋🏻

Vi snakkes. Klem fra meg💕

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *