Tøffere enn jeg trodde

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

HALLOHALLOHALLO ❤️

Vet du, i dag har vi bodd i USA i to måneder allerede. Tenk på det! På en måte så føles det ut som at vi har vært her i all evighet, men på en annen side så føles det ut som at vi nettopp kom. Jeg tror faktisk at det har vært de to mest innholdsrike, spesielle, utfordrende og kule månedene i mitt liv.

Det har vært flere oppturer enn jeg hadde turt å drømme om, det har vært tøffere enn jeg hadde trodd, men samtidig bedre enn jeg kunne forestilt meg. Jeg har grått nok av tårer, men også ledd det dobbelte. Hvert fall. Jeg og C har blitt enda tryggere både sammen, men kanskje spesielt hver for oss, minnebanken har blitt enda fullere og dette eventyret har nettopp begynt.

Det er cirka syv måneder siden vi flyttet hjem fra en beintøff sesong i Stockholm preget av stengte grenser og dummekorona, og det føles nesten ut som et annet liv. Det gjorde dette som vi står i akkurat nå ut også, da jeg var hjemme en tur i Norge. Det er liksom så fjernt. Så annerledes. 

Men i allefall: Vi trives! Denne sesongen er og vil være spesiell, og vi står i en krevende situasjon, som koster ekstremt mye – Men jeg vet at det er riktig. At det er verdt det. Både for han, meg og oss. Vi vet enda ikke hvor vi skal feire jul, eller hvor familien vår skal bestille billetter til (å som jeg gleder meg til det. Gidder ikke tenke på at korona kanskje kan ødelegge det!!!!) eller hva som skjer om én uke. Men, det er sånn er det nå, og vi står så støtt som mulig i det. 

I skrivende stund sitter jeg rundt kjøkkenøya i leiligheten vi bor i nå (housetour finner du HER), utenfor skinner sola og jeg prøver å få unna litt jobb. Vi har ikke turt å kjøpe så mye som en julekule til leiligheten her, ettersom vi ikke vet hva som skjer fremover eller hvor vi skal være. Ikke det at det bugner av julestemning her heller. Jeg druknet nesten i julestemning i New York, men i denne temmelig tomme leiligheten, med sola som skinner og en værmelding som melder om knallsol og 24 varmegrader de kommende dagene så sliter jeg litt med å finne den. Ja, til tross for at det er pynta til jul både her og der. 

Ellers? Jeg var i et veldig spennende møte dagen før jeg reiste tilbake til USA, som jeg har begynt å jobbe med og som kommer til våren… Jeg holder også på med litt annet sprell, som jeg gleder meg skikkelig til å dele. Ja, og i går var vi på Disney On Ice i hallen hvor C spiller. Det var skikkelig koselig, nostalgisk og stas! 

Nå skal jeg fullføre spørsmålsrunden jeg begynte med på Instagram (@martine.halvs) og dagens jobb. Det er rart at klokken ikke har bikket 15.00 her en gang, mens dere der hjemme snart skal tenke på å legge dere. Jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å vende meg ordentlig til det… 

PS: Om du vil ha et koselig gavetips eller tips til en oppmerksomhet. HER kan du bestille melkehjerter, å skrive eget navn eller en kort hilsen på boksen. Det er skikkeligskikkelig koselig ❤️ 

Jeg håper du har hatt en fin start på uka – Og at du har gjort noe bra for deg selv i dag. 

Stor klem fra meg, 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *