Hallo fra New York ❤️

I skrivende stund ligger jeg i hotellsenga på Hotel Plaza, og føler meg minst like begeistret som det Kevin gjorde i Home Alone 2. Minst. 

Jeg har vært i NYC en gang før, og da sa jeg høyt at jeg en dag skulle bo på dette hotellet. Tanken slo meg ikke en gang da jeg booket inn de to første nettene her på Arlo Midtown (et veldig ålreit og hipt hotell), men da jeg gikk forbi byens flotteste hotell på vei fra Central Park i går kunne jeg ikke dy meg. Jeg gikk rett inn i resepasjonen, forbi det fantastiske juletreet ved inngangen og lurte på om de hadde et ledig rom. Det hadde de, og vipps så ble det en natt til i New York – Og en opplevelse for livet i minneboka. 

Det er flere som har lurt på hvem jeg har reist sammen med, og jeg har hatt med meg mamma hit. Og veit du… Vi har hatt noen av livets fineste dager, begge to. Ta en titt:

Den feteste skinnbuksa jeg har sett finner du HER – Kåpa finner du HER – Skoene er fra Alexander Mqueen, men du finner nesten identiske til en slant i forhold (har hatt de i fire år selv før jeg kjøpte disse) HER

PS: Rabattkoden MARTINE30 gir 30 % hos NA-KD og MARTINE35 gir 35 % på NLY by NELLY!

Nå ligger jeg som sagt i senga på hotellet, og om en timestid skal jeg se kampen til C herfra. Jeg ser han igjen på lørdag etter tre uker borte fra hverandre, og jeg gleder meg så. 

Jeg sa det på Insta her om dagen, men det er ganske rart å tenke på hvor kjipt og vanskelig jeg hadde det for én uke siden – Og hvor fantastisk jeg har det akkurat nå. Jeg veit det føles umulig når det er som tyngst, men en dag vil du sitte med sola i fleisen og ting vil føles bra. Jeg lover. 

Jeg fikk forresten svar fra sykehuset om resultatene fra koniseringen idag, men det får vi snakke om seinere. Jeg har bare lest brevet og tenkt til å tenke på det når jeg ikke er her og lever livet til det fulle. 

Jeg håper du har det bra❤️ Husk å bruke huet om du handler på Black Friday og ta vare på deg selv! 

Her har du forresten er liten liste med mine gjeldene rabattkoder for Black Friday, i tilfelle det passer fint for deg:

Koden MARTINE30 gir 30 % rabatt på ALLE ordinære varer hos NA-KD

Koden MARTINE35 gir 35 % rabatt på alt fra NLY by NELLY

Koden Martine10 gir 10 % ekstra på ALT hos ICANIWILL

Koden MARTINE10 gir 10 % rabatt på alt hos MandySkin

Koden 445410 gir 5 % ekstra rabatt på alle Black Week Deals hos Ellos

PS: Har du sett en nye vloggen min på YouTube? Der forteller jeg hvorfor jeg må operere nesa på nytt og jeg viser frem en litta haul fra NA-KD! Du kan se den HER

SÅNN! Det var det jeg hadde på hjertet for denne gang, hehe. Jeg sender deg en stooooor klem, fylt av masse julestemning herfra, 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *