Til stor hjelp!

Categories Inspirasjon

Reklame | Skincity

Hei fine 🤍 

Jeg har egentlig aldri hatt trøbbel med huden min. Jeg er av typen som når jeg først får en kvise, så får jeg den heftigste og største, vondeste og rødeste. Utover det, så har stort sett aldri huden min kranglet med meg, annet enn i korte perioder. I høst endret det seg plutselig, og uten å vite helt hvorfor, så tror jeg at mye reising, mye stress, press, kjas og en hver dag uten så mye som en frokostrutine ikke bare tok knekken på meg – Men også huden min.

Samtidig som jeg bestemte meg for å ta grep om det meste i livet, bestemte jeg meg også for å ta grep om huden min. For jeg elsker hudpleie, å teste produkter og har alltid vært nøye på å ta vare på huden min, men jeg tenkte at det var på tide å unne meg en ordentlig rutine. Og det har jeg gjort. Jeg begynte med å ta en hudtest på nettsiden til Skincity (HER), og kort tid etter fikk jeg svar fra en av hudterapeutene til Skincity med anbefalinger til meg og min hud. Det var genialt, ryddig og enkelt, og for første gang i mitt liv gikk jeg til innkjøp på produkter som faktisk er anbefalt for huden min. Ja, og nå ser huden min sånn ut – Etter to uker med riktige produkter for huden min:

Klikk HER for hårbåndet som er perfekt å bruke når man sminker seg og pleier seg. Ja, eller når man sitter og jobber, haha! Bare se her: 

Alle produktene jeg valgte å gå for etter anbefalingen av hudterapeuten er faktisk fra Skincity sitt eget merke. Sammen med sitt eget merke, så tilbyr Skincity bokstavelig talt en by av hudprodukter og merker (klikk HER for å se utvalget). De beste av de beste. Det fine med å ta hudtesten hos Skincity er at man får forslag til produkter fra alle merkene, på kryss og tvers – Tilpasset DEG, ja, og din hudtilstand. 

Dette er produktene jeg nå har fylt egenpleie-mappen min med, som jeg for øvrig også oppdaterte med en mappe fra Skincity:

The Doctors Bag: Den nye mappen, som både er STOR og perfekt til å oppbevare alt av egenpleie. Den har tre innerlommer og i tillegg er materiale vannresistent, noe som er veldig kjekt. FAVORITT! Du finner den HER

Renewing Eye Cream: For spenst og struktur. Fancy, hæ? Det kule er at den funker! Den både jevner ut, fornyer og reparerer hudstrukturen/linjer. I tillegg gjør den at blå ringer blir mindre synlig, som er hovedgrunnen til at jeg ville gå for den. Ja, det og at den gir fin glød og er testet av øyeleger. Det er veldig viktig for meg! Du finner den HER

Vitamin C Dewy Face Oil: Ja takk til fukt og glød. Jeg elsker det! Og ansiktet mitt behøver det. Denne er full av C-vitamin, den jevner ut hudtonen og er visstnok toppers for huden. Det hender jeg bare legger på den etter jeg har vasket fjeset om morgenen, for også legge på litt solpudder. Hot tips når du egentlig ikke orker å sminke deg og bare vil være litt… Fresh! Du finner den HER.

Moisture Glow Pads: For fukt, klarhet, rens og oppfriskning 💛 Akkurat hva jeg behøver med andre ord. Du finner de HER. De er forresten veganske! 

24H Rich Emulsion: Denne trengte jeg! En ansiktskrem som fukter ansiktet og pleier det. I opptil 24 timer faktisk. Jeg føler meg ofte tørr i ansiktet utover dagen, spesielt når jeg ikke bruker sminke – Men med denne så gjør jeg aldri det. Jeg føler meg faktisk mer opplagt også, ren liksom. Clean! Den er visst nok beriket med niacinamid, A-vitamin og antioksidantrike planteekstrakter som grønn te, skjoldbærer og parkslirekne som gir huden beskyttelse mot frie radikaler fra miljøet. Det er fancy det – Og det funker! Åpenbart. Du finner den HER

Shower Power Peel: Et lite ekstra produkt, til resten av huden som også behøver en oppfriskning! Det er en trippelaktiv dusjpeeling som eksfolierer huden, stimulerer cellefornyelsen og gir glød med hjelp av syrer og korn. Det er så deilig og den gjør virkelig susen. I tillegg så lukter den veldig godt! Du finner den HER

Så dagens tips fra meg til deg, det er å benytte deg av hudtesten til Skincity (HER) og få hjelp av de som virkelig kan det til å finne hva som fungerer for deg. Jeg er sprekkeferdig på å se hvordan produktene fungerer for meg fremover, og jeg gleder meg til å høre hvordan Skincity hjelper deg og hva som fungerer for deg. 

Klem fra hun som gløder fra topp til tå – For første gang på… Lenge! 

2 kommentarer

2 thoughts on “Til stor hjelp!

  1. Ingen vits å bruke det der om du ikke bruker faktor hver dag. og nei, jeg snakker ikke om i sminken din

    1. Hei, jeg bruker solfaktor hver eneste dag – Men det er i tillegg til dette. Faktisk så står det på dagkremen her at det er viktig å påføre solfaktor i tillegg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *