Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD TIRSDAG 🤍

✗ C er bortreist store deler av denne uka, og jeg holder fortet her hjemme selv. Før sov nektet jeg å sove alene hjemme, og nå har jeg ikke noe annet valg, hehe. Prøver å minne meg på hvor mye jeg vokser og lærer av å stå i den situasjonen som jeg gjør. Jeg blir hvert fall godt kjent med meg sjæl. 😂

✗ Jeg blir så giddelaus på å lage middag når jeg er alene hjemme! Takk og lov for polarbrød sier bare jeg. Om ikke du har lagd polarbrød pizza i ovnen, eller toast: Gjør det! Det er digg, enkelt og redder enhver middag alene hjemme, haha!

✗ Leiligheten vår hjemme begynner sakte men sikkert å bli ferdig. Nå mangler vi bare spisebordet, spisestolene, sjenken, sofaen, sofabordene, lamper over spisebordet og i stua. Ja, og helt sikkert en haug av småting og sånne ting jeg lengter etter å kjøpe. Og oss! Ikke minst. Jeg lengter så etter å komme hjem og bo der.🤍

✗ Apropos interiør! DENNE dusjhylla er heeeeelt genial. DETTE hvite hotellsengetøyet koster 199,- kroner nå (pr del) og jeg elsker vårt. DISSE putetrekkene er så jækla rå at jeg tror at jeg må bestille de før jeg i det hele tatt veit hvor jeg skal ha de.😂

✗ Det er innafor å slette venner og bekjente som driter i retningslinjer på sosiale medier vel?

✗ Du kan si hva du vil, men jeg gleder meg til Ex On The Beach begynner å rulle og gå på TV-en igjen jeg. Jeg behøver noe fjernt, tullete og uviktig å se på. Jeg trenger fjas, kjas og kaos på TV-skjermen, så jeg kan sitte i sofaen min, le, himle med øya og engasjere meg i hvem som har ligget med hvem. Jeg er ikke stolt av at jeg bryr meg, men jeg står i det, uten stolthet. 😂

✗ Jeg lurer på hvor mange færre plastposer Norge hadde solgt på matbutikken om de kostet 6,50,- som de gjør her i Sverige. Jeg går jo omtrent heller to runder, enn å kjøpe en ekstra pose om handlenettet mitt er fullt. Det er jo et ran! På en bra måte.

✗ Tenk hvor kult det hadde vært om vi kunne heie på hverandre, bli inspirert av hverandre og støtte hverandre, i stedet for å tviholde på vår egen stolthet, våre egne bragder og vår egen suksess! Det er jo ikke sånn at jeg ikke kan få til noe, fordi du har gjort det, eller omvendt. Det kuleste jeg veit er folk som heier på andre, og det er søren meg de folka som har lykkes best også.

✗ Vil bare minne deg om at koden MARTINE30 gir 30 % de neste 48 timene på ALT fra NLY by Nelly. Klikk HER om du vil titte, eller gå inn sjæl når du har tid.🤍

✗ Jeg håper du har det bra, at du henger i stroppen og at du gir deg et klapp på skulderen idag. Det fortjener du, for du gjør det faktisk innmari bra. ❤️

Sender deg en stor cyber-klem!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *