RABATTKODE PÅ NELLY

Categories Inspirasjon

– GENSER HER – BUKSE HER – 

Altså, dette innlegget har jeg gledet meg til å lage! Og jeg har gledet meg enda mer til å dele en diggesen rabattkode med dere. Nå får vi nemlig 30 % på absolutt alt fra NLY Brands, de neste 48 timene med koden MARTINE30. Jeg fortalte jo at jeg hadde klikket hjem noen nye favoritter i forrige uke, og jeg tenkte at jeg skulle dele noen av de nå. Du kan forresten klikke HER for å komme rett til Nelly sin hjemmeside! 

Rabattkode: MARTINE30 

– LIVETS BUKSE FINNER DU HER – T-SKJORTE HER – MINE FAVORITT SNEAKERS HER

– SVART SETT HER – BEIGE SETT HER

– BOOTS HER – SNEAKERS HER –

– SKJORTE HER – BUKSE HER

– OVERSIZED BLAZER HER – JEANS HER

Jeg håper du finner noe du liker, og husk at koden MARTINE30 gir deg 30 % rabatt de neste 48 timene. Du kan klikke deg inn HER for å komme rett til Nelly! Og du? Fortell meg om du finner noe fint a. ❤️

Klem fra meg!

2 kommentarer

2 thoughts on “RABATTKODE PÅ NELLY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *