Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Gurimalla, GOOOD 1.desember❤️

✗ Det kribler i hele kroppen, for på fredag overtar vi nøklene til leiligheten vår!

✗ Podkastepisoden som kommer på torsdag… Den er så jækla interessant, provoserende, sjokkerende og ja – Sa jeg interessant?

✗ OKEI! Du veit sånne fine krystallglass som orginalt koster skjorta? Jepp. Klikk HER du, så kan du bestille 6 stykker, til 300,- som er altså så fine at jeg ikke veit hvilket bein jeg skal stå på.

✗ Rip Black Friday. Black Week. Cyber Monday og hva faderrullan meg det heter. SATAN så mye meldinger, mailer og hurramegrundt.

✗ Jeg hørte sangen til Petter Northug i helgen, og jeg så også videoen som hørte til. Det var jo rørende, komisk og sjarmerende i seg sjæl, men det som verken er rørende, sjarmerende og hvert fall ikke komisk er når anmeldere bruker tid på å anmelde sangen. Altså, å gi den terningkast, kommentarer og spalteplass. Eller, all spalteplass med Northug er jo sikkert bra, men kjære vene.😂

✗ I går fikk jeg denne meldingen min i innboksen min på Instagram:

Veldig hyggelig, ikke sant? Vel…:

Jeg bare… Ikke dukk opp i innboksen min, eller til noen andre og tilby oss gratis operasjoner i huet og rævva for at vi skal få andre til å føle seg crap og til å ville gjøre det samme. BLÆH.

✗ Jeg vil veldig gjerne tipse deg om DENNE jeansen. Jeg har bestilt den selv, og jeg falt pladask. Den finnes fra str. XS til str. 3XL. AKKURAT sånn som det burde være.

✗ Jeg så The Holiday på søndag, og jeg kan ikke huske sist jeg koste meg så innmari mye med… Noe som helst, hehe. Jeg så den jo i fjor også, men jeg koste meg liksom enda mer i år. Om du mot formodning ikke har sett den, så anbefaler jeg den på det sterkeste. Jeg tror faktisk det er min favoritt julefilm. 🤍

✗ Hvis du vil ha en veldig fin fleecejakke, så hadde jeg titta på DENNE!

✗ Om du mot formodning har subbet rundt i joggisen litt for lenge nå, om du ikke har gredd håret, pudra nesa eller hva du nå gjør til vanlig og når du føler deg fresh: Gjør det i morgen. Det hjelper. Jeg sminka fleisen for første gang på altfor lenge i helgen, slo ut håret og dro på meg noe fint, og det hjalp en hel haug!

Sender deg en stor klem fra meg,

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *