Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

– Genser: Hjemmestrikka – Veske: håndlagd fra en lokalsjappe i Hellas, hehe – Bukse HER

GOOOOD TIRSDAG.💘

✗ Hvor fint er det ikke å tenke på at det er ca. 7.8 milliarder mennesker på jorda som ikke veit at du finnes og som ikke bryr seg om at du av og til driter deg ut eller gjør noe feil🤗

✗ SNART kan jeg dele en av tingene jeg har jobbet med den siste tiden. Det er helt nytt, det kommer fra hjertet og det er mitt eget. Jeg kan ikke dele så altfor mye foreløpig, men om du vil motta nyheten først og ha først tilgang når det kommer, så kan du registrere mailen din HER. Det er helt gratis, null spam og veeeeeldig gøy, hihi!

✗ Vi runda Young Wallander på Netflix i helgen, og selv om det er litt rart i starten at de snakker engelsk i Sverige – Så var det veldig bra. Jeg elsker jo nordisk krim og alt i Beck, Wallander og Broen-gata, så den falt veldig i smak!

✗ Jeg er og blir mer og mer åpen for konstruktiv kritikk. Om noen har noen tilbakemeldinger så vil jeg veldig gjerne lytte, få høre hva de mener og ta det til etterretning, for jeg er veldig klar over at ikke jeg gjør alt rett og at det hender at jeg bommer. Men, og det er et stort men. Jeg skjønner ikke helt hvordan folk tror at man skal klare å ta det de sier seriøst når de åpenbart har lagd en falsk konto for å si det de har å si, hehe.

✗ Og apropos punktet over. Jeg stemmer for at det blir obligatorisk å logge seg inn på plattformer som Instagram, Facebook og TikTok med Bank-ID. Het gjerne xxkji65, men stå for det du sier og hva du gjør.

✗ Husker dere at jeg etterspurte en smart dusjhylle til badet? Eller til dusjen heter det kanskje😂 Jeg kom over DENNE og den er helt genial! Hilsen hun som har femten produkter stående i dusjen, hehehehe.

✗ Jeg trodde mannen bak kassa i matbutikken tulla da han første dagen vår i Stockholm sa at det ble 25,- for de fire posene vi hadde tatt, men det gjorde han ikke. Vi skjønte fort at det kunne bli veldig dyrt å skulle bruke plastposer, og nå har vi blitt råskinn på å ha med oss handlenett. Det hadde sikkert blitt oppstandelse om vi hadde gjort det samme hjemme i Norge, men det funker her og det funker for oss! Ikke søren at jeg skal blakke med på plastposer vel. Nei, det skal de ha – Det svir og ikke være klimasmart!

✗ … Om du har lyst på noe superdigg (og sunnere), som jeg har tipset om en haug ganger før og som jeg aldri blir lei: Sjekk ut DISSE. De er så sinnssykt gode, og kombinerer du med DENNETakk meg senere, når magen er full av pannekaker og digg, hihi! Sunt og godt = ❤️

✗ Jeg tror oppriktig at enkelte skjønnhetsprodukter er lagd for å gi deg mer trøbbel, for at man skal kjøpe mer. Jeg elsker jo å teste forskjellige produkter (jeg tipser bare om det som faller i smak!!!), og det er mye rart der ute ass.

✗ C har treningskamp i kveld, og jeg skal jobbe litt og få med meg kampen på TV-en. Jeg håper at jeg snart kan dra og se kampene, for det er liksom ikke helt det samme å sitte hjemme og se – Selv om det kan være ganske digg med en en aleinekveld i sofaen, hehe💘

Jeg håper tirsdagen din har vært like fin som deg!

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

  1. Hei! Jeg elsker ti tanker på tirsdager og fortsett i evig tid med det ❤️ på ukens spørsmål så syns jeg ofte de samme spørsmålene går igjen og igjen, kan du prøve variere litt på hvilke spørsmål du svarer på? tusen takk

    1. Hei! Tusen takk, det gjør meg glad <3 Så absolutt, det er bare det at det veeeeldig ofte kommer de samme spørsmålene! Du må gjerne fyre løs om du har noen. Klem!

      1. Det har jeg full forståelse for, kommer sikkert veldig ofte nye lesere/følgere også. Men for meg feks som har digget deg i mange år allerede og lest bloggen lenge, så hadde det vært kult med litt nye spørsmål 😂💖 Kanskje feks tips til hvordan forholde seg til venner man hadde i fortiden, som man ikke har kontakt med lenger? Hvordan takle det? Hvordan du snudde om fra «flink pike syndromet» til å gi mer faen? Regner med det er en spennende prosess og enormt hard jobbing med hode 🏆

  2. hei,

    Ville bare si at det er utrolig dumt at du kjøper slike kopier av kjente vesker. Falske og piratkopierte varer har tilknytning til organisert kriminalitet, og er del av den svarte økonomien. Ved at du “reklamerer” for disse setter du fokus på kjøp av kopier/falske vesker noe som bare øker profitten til denne type kirminalitet. Den svarte økonmomien er farlig. Det er folk som ikke betaler skatt, som aktiv holder på med barnearbeid, menneskesmugling/handel og støtter diverse terrorgrupper. Ved å kjøpe fake/kopierte vesker støtter du inndirekte oppunder :
    – terrorisme
    – barnearbeid
    – missbruk av trademarks
    – menneskehandel

    1. Hei! Det er jeg veldig klar over, og dette er ingen kopi. Denne ble håndlagd av mannen i butikken, og det ble solgt et og et eksemplar! 🙂 Jeg har hatt den i flere år og det er den beste veska jeg har! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *