Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD TIRSDAG💛

✗ Tenk at det er 1.september allerede! Hvor har 2020 blitt av? På en side så føles det ut som at dette året ikke vil noen ende ta, på en annen side så har det gått så innmari fort.

✗ I dag har vi offisielt bodd i Stockholm i én måned. Det føles skummelt, bra, trygt, utrygt, fint og helt rett. Helt rett faktisk!

✗ Jeg har – Hold dere fast – over 51 000!!!!!! bilder på mobilen min. Jeg trenger kanskje… 1000 av de, eller la oss si 2000 da, med god overdrivelse. Jeg hadde elsket å bli kvitt de resterende 49 000, hehe, men jeg veit ikke hvordan. Jeg kan jo ikke sitte og slette 49 000 bilder liksom, og jeg føler at jeg burde gå gjennom for å være sikker på at jeg ikke sletter noe jeg vil ha… Har noen av dere tips til hva jeg kan gjøre?😅

✗ Om du er som meg og er bittelittegranne svak for vintage, og spesielt om det heter Louis Vuitton, Chanel eller Prada, så vil jeg bare tipse om DENNE siden. Vi snakker 35 sider med vintage, altså…. Nei, godt det er lov å drømme seg bort si🤗

✗ Her om dagen traff jeg en fyr med en hund, eller… Vi sto under et tak i byen fordi det regnet, og han ba oss passe hunden hans. Vi rakk ikke å si noe før han hadde forduftet, også sto vi plutselig der med hunden hans, som ikke en gang var i bånd. Mannen kom heldigvis, eller skal jeg si uheldigvis tilbake etter litt. Det var så tydelig at hunden ble brukt i kamp, for den var tydelig mishandla og man merket så tydelig at den ikke hadde det bra. Mannen var steinrusa, sa takk og at han hadde trent opp hunden sin til å angripe politiet. Etter mye om og men kom det ordningsvakter og tok tak i mannen, men jeg har fortsatt vondt i magen på hunden sine vegne. Jeg skjønner ikke hvordan man kan tillate at hvem som helst bare kan skaffe seg dyr. Det burde vært sånn at man måtte søke for å få tillatelse.💔

✗ Tenk hvor kult det hadde vært om man kunne slutte å spørre andre om de er gravide, når de tenker å få barn og si “DET EKKE MENINGEN Å MASE ELLER GRAVE, MEN NÅR SKAL DU BEGYNNE Å TENKE PÅ DET A”. Hva om personen har mista ti ganger? Hva om personen ikke vil ha barn? Hva om personen prøver, prøver og prøver? Eller om personen faktisk er preggers, men aller helst vil si det sjæl, uten at du maser?😀

✗ Halloien! Skal jeg kjøpe DENNE jakka eller ikke? Jeg syntes den er så vanvittig fin og stilig, men jeg klarer ikke å bestemme meg… Help me out.

✗ I går satt jeg og skrollet gjennom innboksen min på Instagram, i det jeg så at jeg før helgen hadde fått en bilde av en fyr tilsendt, med noen veldig fine ord i tillegg. Om ikke du veit det, så blir bilder folk sender, som man ikke allerede har en dialog med blurret for å beskytte mottakeren. Jeg godtok derfor meldingen, leste de fine ordene og åpnet bildet, som jeg forstår at behøvde beskyttelse. La oss si det sånn… Jeg veit ikke hva han prøvde på, men han fikk ikke svar for å si’re sånn. Altså… Kan vi ikke bare være enige om at dickpics er ut? VELDIG UT. Det hjelper heller ikke at du sier at jeg er søt og flott, det gjør det hele bare enda dummere🙂

✗ OOOOOKEI! Har du hørt om ZpikesTape? Vel, jeg og flere i familien har testa det siden før sommeren og jeg har faktisk veldig sansen! I går hadde jeg skikkelig hueverk, så da slang jeg på en ZpikesTape og etter litt: voilà, adios hodepine! Nå ble det mye språk her, men poenget mitt er bare at du burde sjekke ut Zpikes HER. Jeg har ordna en rabattkode til oss (og til C, for han trengte påfyll av sin favorittfarge, haha) og den er Martine20. Den gir 20 % rabatt, og om du ikke syntes det funger, så får du pengene tilbake. Men, test det, jeg er nemlig ganske så sikker på at du ikke vil angre🤗 Hadet til hodepine, dårlig søvn og stiv nakke!

✗ Jeg syntes dette var en fin påminnelse både på en tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag OG mandag jeg!👇🏻

Vi snakkes seinere, takk for at dere er så greie mot meg❤️

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *