Som jeg elsker penisbilder…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg må bare spørre jeg altså… For uansett hvor hardt jeg prøver, uansett hvor intenst jeg forsøker å sette meg inn i det og uansett hvor mye jeg vil klare å forstå, så klarer jeg det ikke. Jeg klarer rett og slett ikke å forstå det.

Jeg klarer nemlig ikke å forstå hva som gjør at man for eksempel sitter hjemme i sofaen sin en tirsdagskveld, at man sitter og drar’n og får det for seg at man skal sende det til en vilt fremmed dame. Ja, eller for så vidt hvilken som helst dame (eller mann forøvrig), som ikke har spurt pent om å få det.

For jeg har virkelig prøvd å forstå, men det går faktisk ikke. Jeg klarer ikke å sette meg inn i hva som foregår når man får det for seg at det er en god ide, jeg klarer ikke å forstå hva som er så innmari moro med å trakassere noen som sitter og ser på Paradise Hotel i sofaen med kjæresten sin (for eksempel, hehe) eller hva logikken er.

For nei, det er ikke så sykt fett å sitte på T-banen, å sitte i et møte, å sitte sammen med foreldrene sine eller kjæresten sin – For ikke å snakke om aleine – og få det aller helligste slengt i fleisen.

Når det er sagt, så har jeg svart et par ganger… Selv om blokkeringslista begynner å bli lang 😀

Fra spøk til alvor:

1. Ingen skal trenge å motta penisbilder om de ikke ønsker det selv. 

​2. Vi må slutte å si at man skal ta det som et kompliment. Jeg vil ikke motta et uopfordret penisbilde, og jeg driter i at han som sender det syntes at jeg er søt. 

3. Dere som sender penisbilder kan heller begynne å sende det til hverandre, i stedet for å plage oss som ikke vil ha det: 

Hold det spetakkelet unna, og finn på noe bedre a. Takk!😀

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Som jeg elsker penisbilder…

  1. Hei Martine! Jeg har nettopp funnet blogg og instagrammen din og skal begynne å høre på podcasten din! Du er så flott og jeg blir så inspirert av å være innom sidene dine! Jeg har en litt vanskelig periode og det gjør så godt å kunne få vekk tankene og få positive vibber, samtidig som du og deler dine opp og nedturer. Ville bare skrive til deg og si at du er herlig! Takk for at du deler <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *