Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD TIRSDAG ❤️

✗ Det har vært helt magisk med litt sommer de siste ukene. Det har hjulpet både på humøret og på den bleike skrotten min. Det ser derimot ut som at sommeren har tenkt til å takke for seg etter denne snarvisitten, men jeg håper den ombestemmer seg og blir værende litt til 😂

✗ Har noen av dere noen podkasttips? Jeg syntes det er vanskelig å finne gode og fengende podkaster! Alle favorittene mine har jo blitt lagt ned, så jeg forsøker iherdig å finne noen nye favoritter😂

✗ Om du trenger trusetips, så kan jeg meddele at jeg har hatt en real opprydning i truseskuffen min (adios til de gamle trusene fra ungdomsskolen, uuupsi) og hei til DISSE. Jeg trener forresten med DISSE og det er det beste trusene jeg noen har har trent med! Haha, så nå veit du det😂 Men helt ærlig, man skal ikke kimse av trusetips, for det finnes nok av kjipe og ubehagelige truser der ute, haha!

✗ Jeg er tenkt litt på dette med å snakke dritt om noen. Her om dagen snakket jeg med en venninne som fortalte at noen snakket dritt om meg, og jeg måtte egentlig bare le. For ikke så altfor lenge siden så hadde jeg blitt superlei meg, men helt ærlig… Hvor tragisk er ikke det a? Å gå rundt og snakke dritt om noen? Å bruke tiden sin på å snakke dritt om noen? Og for hva da?😂 For at noen følger drømmen sin, for at noen tør å satse, for at noen gjør noe annerledes enn deg, for at noen får til noe, for at noen… Jeg veit ikke, men om du tilfeldigvis sitter og er deppa over at noen snakker dritt om deg: Det ekke deg det er synd på. Rist det av deg og fortsett med ditt💛

✗ Veit du hva det koster for en plastpose på matbutikken i Stockholm? 6,50,-!!!!!!!!! La oss si det sånn, det blir ikke noen flere plastposer her i gården for å si’re sånn. Jeg har jo egentlig bestemt meg for å være flink til å ha med egne poser/nett, men det har liksom sklidd ut. Nå derimot, nå blir det ikke handling om ikke jeg har med egne poser 😂 Kanskje det er det som skal til for å minske bruken av plastposer hjemme også?

✗ Jeg hadde HATA om mamma hadde delt masse bilder og videoer av meg fra da jeg var liten, trente på å sitte på potte, da jeg hylgrein fordi jeg ikke fikk vilja mi og da jeg bada uten klær. Jeg skjønner liksom ikke at det er innafor å dele det av kidsa sine på sosiale medier.

✗ Hvor ganger har man ikke trykker ja på «har du lest og akseptert vilkårene», uten å vite om man har sagt ja til å donere en million, klippe av seg alt håret og gå baklengs annen hver dag? 🙃

✗ Jeg veit ikke om du fikk med deg at jeg postet en story av DISSE pannekakene i forrige uke? Jeg nevnte ikke at de har lavt sukkerinnhold og at de inneholder 30 % protein. Du finner de HER. Og om du skulle ville slå på stortromma, som jeg gjorde, så anbefaler jeg DISSE sausene/sirupen på det sterkeste. De finnes i forskjellige smaker, er geniale å bruke på yoghurt, pannekaker, is, frukt og ja, på alt fantasien tillater + at det er syyyyykt digg! Sunt og godt = ❤️

✗ Jeg bare nevner det: 

✗ Jeg håper du har hatt en fin tirsdag, at du trives med det du gjør og at du har noe du ser frem til💛

Stor klem fra meg!

 

 

10 kommentarer

10 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

  1. Tenkt på det selv å ikke ta med poser fra butikken da jeg handler, men de posene bruker jeg jo til søppel. Hva skal jeg da ha til søpla?

  2. Flere av mine favoritter har også blitt lagt ned eller hatt lang sommerferie, men fant akkurat Baarli og Benjamin går i terapi, og synes den er veldig søt og underholdende! Liker også Topp 3, selv om Mads Hansen kanskje ikke er influencers favoritt hehe, og Kvinneguidens venner! Femihelse er også veldig god om du vil høre om kvinnehelse på en lettbeint måte 🙂

  3. Pod-tips: The Moth! Konseptet er at man forteller historier fra livet sitt live uten notater. 2-5 historier hver pod samlet etter et tema hver gang. Elsker det! På engelsk da.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *