Det er noe spesielt med høsten…

Categories Inspirasjon

Reklame | Ellos

Hei og god mandag❤️

Jeg håper dere har det som plommen i egget, at dere som har tatt fatt på hverdagen igjen nå har fått samla litt krutt og at dere har noe å se frem til i høst!  Jeg er ikke helt klar for novemberkulde, kjipe, grå dager og ullsokker, så jeg tviholder på den siste sommermåneden så godt jeg kan!

Men uansett, jeg håper dere er klare for ønskelisten min hos Ellos denne måneden? Det er jo noe av det som er fint når det går fra sommer til høst etter hvert – Nemlig at jeg eeeeelsker høsten klesmessig. Så la oss ta en titt a!

DENNE digger, digger, digger jeg. Jeg veit allerede at jeg kommer til å bo i den resten av året, for jeg hadde en nesten identisk lik som jeg har brukt flere ganger i uka både sommer som vinter. Den er perfekt til… ALT!

Jeg har ingen fargede jeans, men DENNE var jo steinrå! Jeg fikk lyst til å finne frem helene mine og både stikke på et eller annet kontor, men også ut på byen😂 Det beste? Den finnes fra størrelse 34-56!

Om jeg skal bo i dette settet? JA, det skal jeg! Du finner det HER.

DENNE ER SÅ KUL! Du finner den HER.

Høstens feteste blazer? Feminin og maskulin på en gang, og ti poeng fra meg! Du finner den HER.

 

Som den joggisdronninga jeg er så falt jeg selvfølelig pladask for DENNE.

Okei, eeeeen til! Du finner denne lekkerbisken HEEER.

En ting er hvert fall snickers og twist: Ellos har VELDIG mye fint nå. Eller, det har de alltid, men høsten er alltid litt ekstra spesielt, hehe…

Når du finner noe du digger, enten av det jeg har tipset om eller HER inne hos Ellos, så kan du bruke koden 425414.

. Da får du nemlig 33 % på den dyreste varen på ordinære priser, og i tillegg får du 5 % ekstra på nedsatte varer! Den er gyldig frem til 31.8, så om du enten skal klikke hjem faviser nå, eller senere i måneden så kan du bruke den for en litt ekstra fin pris.

Jeg håper du får en fin mandag!

Klem fra meg.

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Det er noe spesielt med høsten…

  1. Jeg ska flytte 8timer i fra alle vennene mine og familien min. Å gå på folkehøgskole, så jeg grue meg til å si hade til alle vennene mine. Jeg får egentlig ikke lov til å være med vennene mine før jeg flytter på grunn av COVID-19… Men det er spessielt to venner som jeg har fått et sterkt bånd til nå i sommer, som jeg er nødt til å si hade til facetoface.
    Jeg har forresten spørsmålsrunde på bloggen min. Hadde blitt glad hvis du tok deg en tur inn om den.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *