Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD TIRSDAG💛

✗ Hvor hekta er det egentlig lov til å være av TikTok? Jeg sniker liksom inn en snutt her og der, som fort bli til fire. Ti. Femten. Jeg ler, griner, ler, tester og griner litt til. Det verste er at C er like hekta som meg, om ikke mer – Så det er jo TikTok på hjernen her hjemme…

✗ Jeg har sett alle seks sesongene med Mordene I Sandhamn og nå er sesong syv endelig ute! Om du ikke har fått det med deg, aldri hørt om det eller trenger noe bra å se på så finner du det på TV 2 Sumo!

✗ De sa jo at det ville komme en ny smittebølge etter sommeren, men jeg skjønner ikke om det var dette de venta eller om dette er verre. Bedre. Eller ja. Jeg kjenner hvert fall at jeg snart spyr av Covid-19 og at jeg håper vi kan holde ut bare litt til…

✗ Jeg lurer på hvor mange bilder uten filter folk egentlig tar, før de legger ut en bilde “uten filter” 🤔

✗ Jeg kunne ønske at alle som har venteliste når man ringer kunne hatt en sånn funksjon som het «trykk 1 så ringer vi deg opp når det er din tur, så slipper du å vente i to timer på å komme gjennom».

✗ Det gikk jo en kule varmt når det var hovedoverskrift på VG at det kanskje blir påbudt med munnbind forrige uke. Prisene ble jo skrudd opp herfra til ville vesten (det er kvalmt og ekkelt å se sitt snitt til å tjene penger på en krise) og en haug av steder ble utsolgt. Jeg har bestilt en pakke HERFRA, de har fortsatt på lager og det koster 99,-, bare så du veit det.

✗ Apropos TikTok! Hvorfor gidder Donald Trump og bruke så sykt mye tid på TikTok? Burde ikke han ha nok med alt det andre som skjer i verden? Som i Libanon? BLM? Covid-19? For å nevne noe. Deler av landet hans står i flammer, men han bryr seg om TikTok liksom. Jeg skjønner alt det her med personvern og den regla der, jeg bare mener at det skjer litt viktigere ting i verden.

✗ C har kjøpt noe han mente vi trengte sårt, haha! Han kaller det en “genial støvdings” og påsto hardnakka at jeg burde tipse om den på bloggen. Så ja, om du trenger en genial støvdings du også, så finner du det HER.😂 Selv om det sitter litt langt inne å innrømme det så er den faktisk veldig kjekk…

✗ Jeg kom over en av de beste koronakronikkene (det er sikkert ikke et ord, hehe) jeg har lest i går. Du finner den HER og du burde lese den. Som jeg skulle sagt det sjæl, uten korona vel og merke.

✗ Er det innafor å fortelle hvor sjukt forelska jeg er etter å ha vært sammen med den samme typen i over fem år? Jeg stemmer ja. Hvert fall: Jeg slutter liksom ikke å bli mer og mer forelska. Det vil liksom ingen ende ta. Jeg er liksom bare dritforelska og jeg lurer på om forelskelsesskalaen har en topp eller om det bare fortsetter… Hmmm. Livets spørsmål, eller hva?

Jeg håper dagen din har vært 10/10 hittil. Sender en stor klem fra meg til deg!

15 kommentarer

15 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

  1. Det er heilt innafor og fortelle att du er sjukt forelska etter 5 år. Eg er forelska i mannen min og vi har vært gift i 20 år. Det kribler fortsatt i magen når han kommer inn døra fra jobb, eller når eg ligger å ser på han når han sover eller når han klipper plenen. Bare nyt det 🥰

    1. Jeg synes du skal fokusere på deg selv og ta frem kardemommebyloven. Spis gjerne en bolle eller ti også. God fredag, det tror jeg du trenger!

  2. Er jo fullt mulig å kjøpe masker i tøy (med mindre du skal ut å reise og faktisk trenger munnbind som er godkjent) for de kan du vaske for så å bruke på nytt. Den fra woweffekt er tilogmed godkjent for fly, og du kan kjøpe ekstra karbonfiber å legge i hvis du ønsker. Sider som Zalando har også noen enklere i tøy til daglig bruk typ jobb, skole etc.

      1. Jo noen er godkjent for reise, men ikke alle. Den fra woweffekt står det skal være godkjent for reise feks 🤔

  3. 99 kr på Europris for 10 munnbind som kan bestilles på nett. 149,- for 10 på Boots apotek . Har kjøpt på begge steder og er helt like.

  4. Det billigste munnbindene er det fortsatt Ludostore.no som har. 349,- for 50 stk. Det blir 6,90 pr stk. De du linket til koster nesten 20 kr pr stk.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *