Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD TIRSDAG💛

✗ Jeg er så, så, så spent på denne høsten.

✗ Matbutikkene i Sverige er liksom 25 % bedre enn de norske matbutikkene. Ikke de slitne på hjørnet, men de nye og freshe. De har alt og jeg kan jo nærmest gå meg bort. Spesielt i is-disken. 

✗ Jeg tror vi må være litt forsiktige å automatisk tenke at en kvinne blir seksualisert i enkelte settinger. Det finnes nok av elendige tilfeller der damer blir seksualisert over en lav sko, både på TV, reklamer og en haug av andre arenaer, så jeg tenker at vi trenger ikke å lete etter tilfeller som ikke skriker feil! For blir man ikke en del av problemet om man antar at noe er seksualisering, uten at det er det? Hmm…

✗ Jeg er altså så hekta på Temptation Island at jeg blir flau. Heldigvis så blir jeg enda flauere av en del av det jeg ser på skjermen, for makan til et opplegg. Jeg blir helt stressa jeg! … Og avhengig, hehe.

✗ Jeg tror jeg har funnet den perfekte blazeren. HVOR FIN ER IKKE DENNE? Den er perfekt. Peeeeerfekt.

✗ Jeg syntes altfor ofte at noen tar opp noe bra, bruker stemmen sin og slår i bordet, også kaster noen seg på – Også sitter de igjen med cred for å spre informasjonen som noen andre har spredd. Ikke kult.

✗ Er det noe jeg er overbevist om, så er det at jeg ikke er skapt for å skru ting fra IKEA. Jeg bare… Har det ikke. Ikke på den måten at jeg ikke skjønner tegninga, jeg bare har altfor lite tålmodighet til å gjøre det og da flyr jeg i flint. Så nei, jeg verken kan eller gidder å skru et forbanna IKEA-møbel til. Ellers takk😂

✗ Om du trenger tips til et hvitt og behagelig sengetøy til en superpris, så burde du sjekke ut DETTE som vi dro med oss her om dagen da det gikk opp for oss at vi ikke hadde med et eneste sengetøy. Et spontant og godt kjøp!

✗ TikTok har tatt over soverommet. HAHA! Vi er hekta begge to. C legger seg alltid noen minutter før meg, siden jeg bruker litt lenger tid på badet og jeg hører så fort han har lagt seg i senga. Da kommer den ene TikTok-slageren etter den andre. Vel, jeg skal ikke si noe for jeg er like hekta sjæl. Jeg poster jo til og med TikToks, og det gjør ikke han…

✗ Om dere har dratt i gang med hverdagen igjen, så vil jeg minne på deg og meg på at det går seg til, haha! Det er alltid litt hardt å komme i gang den første uka, men jeg er allikevel veldig glad for at hverdagen kommer – Jeg syntes faktisk den er ganske så ålreit jeg💛

Sender en klem herfra!

2 kommentarer

2 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *